obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de Livebox en telefonie. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
Hoelang duurt porteren van KPN naar Online
kiel
Ik heb eergisteren een bevestigingsbrief gehad met tijdelijk online nummer. Hoelang duurt porteren van KPN naar Online? In de brief staat alleen 'binnenkort'.
 
orange07

Quote

kiel schreef:
Ik heb eergisteren een bevestigingsbrief gehad met tijdelijk online nummer. Hoelang duurt porteren van KPN naar Online? In de brief staat alleen 'binnenkort'.


dat blijft een verrassing bij onlineGrin

ik heb het gehad (mijn topic) met onlineSad
http://online.gebruikers.eu/forum/vie...post_29986
 
kiel

Quote

orange07 schreef:

Quote

kiel schreef:
Ik heb eergisteren een bevestigingsbrief gehad met tijdelijk online nummer. Hoelang duurt porteren van KPN naar Online? In de brief staat alleen 'binnenkort'.


dat blijft een verrassing bij onlineGrin

ik heb het gehad (mijn topic) met onlineSad
http://online.gebruikers.eu/forum/vie...post_29986


Ik heb 2 jaar geleden veel problemen met het toenmalige Orange gehad, een zgn klapperende verbinding. Ik heb na mijn klachtenbrief ongeveer 7 maanden abonnementsgeld terug gehad. Dit stond gelijk aan mijn belkosten in die tijd. Gelukkig ging ik in die tijd ook verhuizen. In mijn 'nieuwe' huis heb ik een prima verbinding (18mb) en nooit last van storing. Maar ja ik kan me voorstellen dat je het hebt gehad. Dan had ik in mijn vorige huis ook. Als ik niet ging verhuizen, was ik overgestapt.
 
TCP_IP
Bij een nieuw abbo heb je nog 7 dagen bedenktijd (wet koop op afstand), dan word er weinig gedaan.
Intussen krijg je een tijdelijk nummer, de aanvraag bij KPN word dan verstuurd. Nummer moet vrijgegeven worden enz enz.
Vanaf 10 dagen tot tja ga uit van 3 weken.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoelang duurt porteren van KPN naar Online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie