obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
DRIVER Livebox
thijsma
Ik wil de usb verbinding vanaf de livebox gebruiken, maar de pc herkent de livebox niet, ik heb de software cd opgevraag maar deze zegt het volgende:

Er wordt niet voldaan aan de minimale systeemeisenUw computer voldoet niet aan de minimale systeemeisen om de installatie uit te voeren.

U heeft minimaal het volgende nodig:

Windows XP met Servicepack 2, Windows Vista
Klik op 'Annuleren' om de installatie te stoppen.


ik heb ook geprobeerd windows xp te updaten / servicepack 2 te downloaden... maar dit kreeg ik ook niet voor elkaar.

Is er een andere manier om de drivers van de livebox werkend te krijgen
 
TCP_IP
Service pack 3 is ook al een tijdje uit, download die anders via onderstaande link:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=5B33B5A8-5E76-401F-BE08-1E1555D4F3D4&displaylang=nl

Even downloaden en dubbelklikken en installeren.

Probeer vervolgens de Online CD nog eens.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
thijsma
Dit is hetzelfde als windows update... wat niet werkt omdat er een of andere applicatie niet gestart kan worden in de browser...
 
TCP_IP
Download Internet Explorer 8 eens, hopelijk lukt dat wel:

http://www.microsoft.com/windows/internet-explorer/worldwide-sites.aspx

Probeer daarna Service pack 3 te downloaden.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
mecheltje

Quote

thijsma schreef:
Ik wil de usb verbinding vanaf de livebox gebruiken, maar de pc herkent de livebox niet, ik heb de software cd opgevraag maar deze zegt het volgende:

Er wordt niet voldaan aan de minimale systeemeisenUw computer voldoet niet aan de minimale systeemeisen om de installatie uit te voeren.

U heeft minimaal het volgende nodig:

Windows XP met Servicepack 2, Windows Vista
Klik op 'Annuleren' om de installatie te stoppen.


ik heb ook geprobeerd windows xp te updaten / servicepack 2 te downloaden... maar dit kreeg ik ook niet voor elkaar.

Is er een andere manier om de drivers van de livebox werkend te krijgen


Heb je wel een legale windows? zo ja dan zou je moeten kunnen updaten.
Met een niet legale versie kan dat wel eens problemen opleveren.
Welke brouwser gebruik je? Gebruik eens IE8!!!!
Gewijzigd door mecheltje op 09 juli 2009, 08:08
 
rrozema

Quote

thijsma schreef:
Ik wil de usb verbinding vanaf de livebox gebruiken

Hier gaat het al mis. Waarom in vredesnaam zou je de usb aansluiting van de livebox willen gebruiken? Via de usb aangesloten apparaten zullen nooit de volledige snelheid kunnen gebruiken en het is bovendien ook nog eens lastig om de juiste drivers te installeren (zoals je reeds ondervonden hebt). Sluit gewoon een switch aan op de livebox en laat net zo veel computers als jij wilt tegelijkertijd gebruik maken van je internet verbinding...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DRIVER Livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten Livebox configuratie en problemen : 3 19 dec 2012
Livebox vervangen door Thomson Thomson meer apparaten aansluiten : 11 20 sep 2012
Voorheen met Livebox wel, sinds Huawei werkt telefoonkiezer niet meer Algemeen : 4 29 mei 2012
Advertentie