obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Menu modem geblokeerd voor mij!
Stekelvarken
Wanneer ik naar http://192.168.1.254/ ga verschijnt er een veld waarin ik moet inloggen! Maar ik heb nooit een gebruikersnaam en ww ingesteld. Pas als ik de router reset kan ik ongeveer 5 min in het menu komen Daarna wordt dit weer geblokkeerd. Heel vreemd allemaal! Ook als ik in het menu ben en ik wil mijn ww wijzigen moet ik eerst het oude ww invoeren. Dit ww weet ik dus niet. Volgens mij blokkeert Online het menu steeds. Ik vind het maar raar! Ook admin en geen ww invoeren helpt niet!
 
jwbokx
Ik heb dat ook eens gehad.
Vermoedelijk was een tool die UPnP gebruikt de dader.
Nadat ik die niet meer gebruikte, bleef het inlog scherm weg na een harde reset van het modem.
Ik heb zelf een windows home server staan. Daar was een tooltje voor waarmee je makkelijk allerlei portforwardings kon instellen zonder naar de webinterface te gaan.
Kennelijk doordat de firmware niet origineel maar online is, gaat er iets mis in het UPnP verkeer en wordt de login geactiveerd.
 
Stekelvarken
Oke, misschien dat dat de oorzaak is. In ieder geval bedankt! Ik zal er dit weekend naar kijken, want onze telefoonlijn wordt ook vervangen aangezien die onze internetsnelheid enorm vertraagt. Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Menu modem geblokeerd voor mij!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Advertentie