obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Faxen via Online
Krishan
Beste mensen,

Aangezien ik bezig ben met het opstarten van mijn bedrijfje, zou ik ook graag fax mogelijkheden willen hebben. Ik weet dat anno 2009 faxen niet echt meer hi-tech is maargoed. Daarnaast weet ik ook dat je online kunt faxen ect. maar hier heb ik geen belangstelling voor.

Oke het volgende.

Ik heb momenteel alleen internet via Online (dus geen telefonie, iedereen heeft zijn eigen mobiel). Ik weet nog dat tijdens het overstappen van kabel naar ADSL via KPN een telefoonlijn moest worden geopend. Dit was alleen ervoor te zorgen dat ik kon internetten. Nu wil ik dus ook gaan faxen. Ik hoef verder geen telefonie.

Wat zijn nu dan de mogelijkheden?

- Kan ik via online een telefonie abbonement aanvragen en dan de fax aansluiten op mijn livebox en beginnen met faxen?
(ik had in één van de oudere topics gelezen dat dit niet kon omdat de livebox "nummers miste", maar aangezien deze topics uit 2006 en 2007 waren vraag ik dit nog eens).

- Moet ik gewoon via KPN een nieuwe lijn aanvragen en deze gebruiken om te faxen?

Alvast bedankt voor uw moeite. Smile

Mvg,

Krishan
 
TCP_IP
Doe je de telefonie verder alleen mobiel dan?

Aangezien het toch een bedrijf betreft zou ik persoonlijk voor een KPN lijntje gaan eigenlijk.
Mocht internet wegvallen ben je helemaal van de buitenwereld afgesloten (fax mogelijkheden vallen weg).
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Krishan
Ja voorlopig doe ik alles nog via de mobiel. Het is nog maar allemaal in de begin fase. Ik denk er ook aan om straks telefonie via Online te nemen.

Oke, maar het lijkt jouw dus handiger een lijn via KPN te nemen. Ik zal even de prijzen checken dan.

Bedankt voor je antwoord.
 
rrozema
Ik zou voor de fax zeker een vaste lijn aansluiting nemen. De voor Online telefonie gebruikte codecs zijn maar nauwelijks geschikt om de piepjes van de fax op lage snelheid door te geven. Je fax zal -als hij het al goed doet- altijd op een lage snelheid verbinden als je hem via Online telefonie aansluit.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Faxen via Online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie