obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
snelheidscontrole.online.nl --> wtf
okkie_1994
Op http://snelheidscontrole.online.nl een speedtest gedaan.

Daar kwam uit dat ik een snelheid heb van 9 MB/s. Daarbij het advies over te stappen op Online, met een snelheid van 20 MB/s!
Gewijzigd door okkie_1994 op 14 oktober 2009, 17:48
 
walterkevin
krijg ik ook ik denk zelf dat er iets mis is daar...... in de router staat 16 mb dat ik kan halen maar haal maar 14 Pfft
 
I R Baboon
Die snelheidstest stelt niets voor.
Het is alleen maar een database van postcodes waarmee men je afstand schat naar de telefooncentrale.
Met die waarde 'voorspelt' men de te verwachte snelheid.




Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
The-MuPPeT
test werkt wel want ik heb nu sinds oktober 2009 nog maar 9MB/s
test ik het nou op de online site dat zegt die dat precies het zelfde en dat ik over moet stappen dus die test klopt wel alleen beetje stupid dat ze dan zeggen je moet over stappen naar online

ik zelf heb van daag in totaal 4 uur aan de lijn gehangen met online om mijn verbinding om hoog te krijgen gekke is als hun testen haal ik 13MB/s (terwijl ik in het begin dat ik online had dik 19MB/s haalde)
iedergeval hun testen 13MB/s en als ik heir test is het maar 9MB/s en maak niet uit welke site ik ook test (het is ook nog is een nieuwe pc dus daar licht het niet aan ben zelf netwerk beheerder dus weet hoe het werkt)

iedergeval ze gaan nu mij een nieuwe modem toe sturen met de hoop dat het dan is afgelopen zo niet moet ik weer bellen en dan willen ze wel ene onder zoek doen maar dan moet het beneden de 1400KB zijn bij HUN!! lullige is ik teste van middag zelf 400KB

hopelijk dat die nieuwe modem wat wonderen kan veroorzaken is daar naast ook een nieuw type niet meer de speedtouch 706W (wireless)

nieuwe type ik weet helaas niet hoe die heet ik heb te horen gekregen dat het een 802.11 b/g/n is dus met een max van ongeveer 300MB/s
Gewijzigd door The-MuPPeT op 12 januari 2010, 22:57
 
TCP_IP
Hoe hoog traint je modem nog in dan ?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
The-MuPPeT
na vanacht doet mijn modem niets meer :S
die ik heb van online want het lijkt er op dat die is door gebrand
werd vanmorgen wakker en er brande geen lamp niets meer en had geen stroom inhuis
eenmaal het spannings net weer aan gegooit
bleek dat me modem aan het roken was dus zit nu ff met ene hele ouwe modem die ik nog ergens had liggen dus kan het ook niet voor je nakijken wat me modem allemaal precies deed


zal online trouwens niet blij mee wezen dat die is door gefikt Pfft

maar naar mijn mening traint die binnen op een kleine 14MB/s wat voor heen altijd dik 19MB/s waren
Gewijzigd door The-MuPPeT op 13 januari 2010, 13:53
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'snelheidscontrole.online.nl --> wtf', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie