obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Livebox hacken
Richard
Door een foutje van Online is er een Livebox bij mij terecht gekomen die gewoon goed werkt.
Deze heeft al de nieuwe firmware. Nu vraag ik me af of deze te hacken is, zodat die ook voor andere providers gebruikt kan worden.

Daar heb ik al informatie over gevonden, maar dat betrof een hack met oude firmware.

Is dat ook mogelijk met nieuwe firmware?
Ik weet overigens niet of dit op het forum besproken mag worden dus evt. mag men mij ook per pm een berichtje sturen. Lijkt me in elk geval interessant eens met die box te gaan werken op die manier.
Greetings, Richard.
 
rrozema
Het feit dat hij nieuwe firmware heeft maakt hem een stuk minder bruikbaar; er zijn namelijk een flink aantal minder mogelijkheden in deze firmware. Ik vermoed dat hij zonder Online abo helemaal waardeloos is; of je moet toevallig een presse-papier nodig hebben Cool. Ik stel voor dat je even contact opneemt en vraagt of ze 'm terug willen.
 
Richard
Neen ze krijgen niets terug, ze willen hem immers niet terug. Er staat zwart op wit in de brief dat hij naar het milieupark mag, dus officieel heb ik hem in het milieupark gevonden.
Met oudere firmware is hij wel om te zetten zodat hij voor andere providers te gebruiken is. Daar is een procedure voor bekend. Anders ga ik er gewoon oudere firmware in flashen.
Als ie stuk gaat maakt immers niet uit, want hij wordt nu toch al als kapot beschouwd door Online en dan gaat hij alsnog naar het milieupark.

Maar ik wilde graag weten of er nieuwere hacks al zijn gevonden, aangezien die oude firmware toch al weer wat ouder is. Als niemand echter nieuws heeft ga ik er gewoon eens mee oefenen en dan zien we wel.
Wegkiepen kan altijd nog.Wink
Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox hacken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten Livebox configuratie en problemen : 3 19 dec 2012
Livebox vervangen door Thomson Thomson meer apparaten aansluiten : 11 20 sep 2012
Voorheen met Livebox wel, sinds Huawei werkt telefoonkiezer niet meer Algemeen : 4 29 mei 2012
Advertentie