Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Service Online
rhz6
Beste lezers,

Op het forum lees ik veel, misschien te veel, problemen bij Online. Nu heb ik vorige week een probleem gehad en wil ook de POSITIEVE zaken wel eens vermelden.

Vorige week bleek dat ik ineens geen gebruik meer kon maken van een VPN verbinding. Navraag bij Online gaf aan dat er een software upgrade was geweest en er GEEN gebruik mee rgemaakt kon worden van VPN. En nu.... Gaat u maar op zoek naar een nieuwe provider. Na wat omzwervingen, 1 dag later, door de directeur klantenservice van Online persoonlijk teruggebeld met excuus dat hetgeen mij verteld is onzin is geweest. Hij gaf aan dat ik dezelfde dag geholpen zou worden.

En waarrempel 's morgens teruggebeld door een 3e lijns TDér dat dezelfde dag een modem geleverd zou worden.
Om 15.30 uur nieuw modem ontvangen en om 17.00 uur gebeld om deze gezamenlijk te "installaren". Jammer genoeg was ikzelf niet thuis. Geen probleem bellen we vanavond terug. Om 20.45 werd ik netjes teruggebeld. Om 21.30 was alles in orde.
De uiterst rustige en vriendelijke tdér gaf aan dat ik hem mocht mailen bij problemen. Om 22.00 uur alsnog probleem. Gemaild en op Zaterdagmorgen telefoon en alsnog alles opgelost.

Daarna nog een paar keer gebeld en ik moet zeggen de collega's die niet direct van de hoed en de rand wisten hielpen rustig en uiterst vriendelijk. Voordeel is dat ik tevens aardig de weg heb weten te vinden met de Thomson TG 712.

ÉÉn ding is zeker je kan nagenoeg alles zelf instellen via internet. Zoals altijd als je de weg weet.




Ik ben heel lang telefonie van KPN gehad echter door deze giga service daar direct alles opgezegd. Op een dergelijke manier geholpen worden bij KPN was zeker niet gelukt.


Wat mij betreft is ONLINE een toppertje.
Grin
 
Tiger
@rhz6,

Met verbazing heb ik je verhaal gelezen zou het dan toch kunnen want het is bijna niet te geloven maar ja ik moet zeggen (schrijven) jij bent een echte bofkont dat de directeur zelf jou persoonlijk na 1 dag teruggebeld heeft met de toezegging dat jij nog dezelfde dag geholpen zou worden.

Dit is echt een successtory ik hoop dat dit zich vele malen voortzet.Wink
 
freijn
Ik heb mijn telefonie vorige maand juist opgezegd.

Om te bellen moesten wij het modem 2 keer per dag resetten,
Na diverse keren met de helpdesk gebeld te hebben en ik elke keer zelf aan de slag moest omdat het probleem dus bij mij zat, de boel maar weggedaan.
Helpdesk wilde er absoluut niet aan dat het probleem bij hun lag.
Zit zelf ook in deze business en was dus enorm gefrustreerd.

Vele van mijn kennissen die ook met online bellen hebben nl dezelfde problemen.

Nu nog een andere provider voor mijn internet zoeken......

Frank

Hoop voor jou dat je je goeie ervaring nog lang kunt vasthouden !
 
walterkevin
ja dat heb ik ook...
telkens het modem resetten en het helpt voor geen meter!
want na een uur /3 ligt de telefoon er weer uit...
ik heb het ook stop gezet..
maar het contract loopt tot begin volgend jaar...
ik ga nar ziggo toe Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Service Online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 Mar 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 Mar 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 Sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 Aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 Jul 2019
Advertentie