Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Probleem met oud email adres van online.
|
|
nightwing |
Geplaatst op 05 March 2010, 07:07
|
Activiteit » chasing the guy above me ; ) Berichten: 77 Lid sinds: 20 Apr 2006 |
Mijn probleem als volgt. Ik ben al een tijdje weg bij Online. Nu heb ik een probleem met EA Account. Dit is gelinkt aan mijn PSN ID (Playstation 3). Nu blijkt dat het tevens is gekoppeld aan een email adres van Online. Aangezien ik hier niet meer bij kan, en ik ook het bijbehorende wachtwoord ben vergeten zit ik dus nu met een probleem. Steeds als ik dus op de site van EA klik op "wachtwoord vergeten" stuurt hij dus een link voor het wachtwoord te resetten, naar mijn @orange.nl email adres. Hier kom ik dus totaal niet meer in. Heb inmiddels ook al contact opgenomen met Online, maar die zeggen doodleuk dat alles al is opgeheven. Nu dacht ik zelf aan de volgende oplossing: Is het mogelijk dat als ik iemand die toevallig Online als provider heeft een extra email adres laat aanmaken met exact de naam van mijn oude email adres dat ik destijds bij Online had , dat ik zo toch de mailtjes kan ontvangen wat EA stuurt. En zo mijn Account bij EA toch kan benaderen ? Het maakt EA niets uit of het email adres wel of niet meer actief is, hij stuurt ze toch gewoon door. Het is een beetje ingewikkelde situatie, maar ik hoop dat iemand mij hiermee kan en wil helpen. Het gaat mij slechts om die activatie link, zodat ik weer toegang krijg tot mijn EA account. Alvast Bedankt. high speeds will never end.........
|
|
|
rrozema |
Geplaatst op 05 March 2010, 08:22
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Op zich zou het een poging waard zijn. Maar ik vermoed dat het je niet gaat lukken op deze manier. Nieuwe extra email adressen worden volgens mij enkel en alleen op @online.nl aangemaakt. Maar je kunt hel allicht even proberen, het kost niemand meer dan een beetje tijd. Wil iemand het even proberen voor nightwing, stuur hem dan even een PM? Mocht het op deze manier toch niet lukken, dan zul je contact moeten zoeken met de helpdesk van EA. Die zullen ook wel vaker met deze situatie te maken hebben gehad, toch? |
|
|
nightwing |
Geplaatst op 05 March 2010, 11:12
|
Activiteit » chasing the guy above me ; ) Berichten: 77 Lid sinds: 20 Apr 2006 |
Het is inmiddels opgelost. Na wat heen en weer geemail met EA customer service, hebben zij nu mijn account aangepast. Toch snelle service van EA. Had ik niet gedacht. Internet staat vol met problemen van mensen die in dezelfde situatie zaten zoals ik. Normaal reageren ze amper of helemaal niet op emails. Blijkbaar heb ik geluk gehad. Anyways, toch bedankt voor jullie hulp. Greetz: NightWing high speeds will never end.........
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem met oud email adres van online.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 08 Jun 2020 |
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres | Helpdesk | : 2 | 14 Apr 2020 |
Online.nl | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 30 Mar 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 | Eigen modem configuratie en problemen | : 7 | 29 Sep 2019 |
Advertentie