obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Weg bij Online
mecheltje
Na ruim vijf jaar hou ik het voor gezien bij Wanadoo/Orange/Online.
Half mei ga ik over naar een andere provider en heb daar hopelijk minder problemen als nu het geval is.

Online geeft geen eerlijke voorlichting, na jaren een livebox te hebben gehad lagen de problemen opeens daaraan. Krijg een speedtouch ook een waardeloos ding.
Ik heb nog steeds mijn KPN lijn met nummer herkenning voor het KPN nummer maar dat werkt dus nu dus niet meer met het nieuwe modem, antwoord Online is: Jamer voor u maar dat gaat niet meer en dit dan niet van te voren meedelen of ik daarmee kan leven. Nee dus wat mijn KPN nummer wordt nog steeds gebruikt ivm mijn werk!! en ik wil dan zien wie mij belt!!
Jammer dat Online zo'n starre houding heeft.
En mijn nummer laten overnemen door Online zie ik niet zitten ivm eventuele storingen want dan ben ik niet meer bereikbaar wat juist heel belangrijk voor mij is.
Maar het is dus eerdaags voorbij Online heeft blijkbaar geen behoefte aan klanten die jaren bij hun blijven, gelukkig is het zo dat de klant vele andere mogelijkheden heeft dan Online.

Ik wens iedereen suc6 met Online!!!
 
Tiger
@mecheltje,

Jij hebt volkomen gelijk ik wens jou dan ook veel succes bij je nieuwe provider ik hoop dat jij daar tegen minder problemen aan loopt dan bij Online.

Zelf ben ik nog in het bezit van de live-box en heb ook nog telefonie van kpn en met beide geen problemen.
 
marina63
Ook ik zit te denken om over te stappen naar een andere provider.
Heb nu ongeveer 6 jaar een abbo bij wanadoo/Orange/online.
Heb nooit problemen met hun gehad.
-Maar ik heb op 2 april contact gehad via de HD omdat mijn verbinding die week heel traag was.
Na uitvoerige testen te hebben uitgevoerd op mijn pc bleek dat volgens online mijn livebox stuk was.
Ik kreeg een nieuwe modem opgestuurd.
-8 april nieuwe modem ontvangen en gelijk geïnstalleerd. Echter de problemen bleven hetzelfde. Slecht verbinding. Geen online spellen meer kunnen spelen. Streams die niet werken etc.
Dus gebeld. Weer allerlei testjes gedaan met online maar geen resultaat.
Bepaalde proxy instellingen vernaderd en toen werd het iets beter. Maar kon nog niet online gamen. Of bepaalde streams bekijken. Ze zouden het voorleggen aan de TD.
-12 april weer gebeld. Weer allerlei testen. Toen vertelde me de HD medewerker dat waarschijnlijk de nieuwe modem niet goed was. Zou een nieuwe opgestuurd krijgen.
-19 april weer gebeld. Waar blijft mijn modem? Toen kreeg ik te horen dat er nog geen modem was opgestuurd. Maar dat het waarschijnlijk aan de splitter lag.
-21 april nieuwe splitter gekregen. Resultaat 0,0 nog steeds zelfde probleem.
-24 april weer gebeld. Ik werd heel kortaf geholpen door een dame die zei ik zal het probleem voorleggen aan de TD. Ik werd toen zo kwaad. Zeg tegen haar dat zou op 8 april ook al het geval zijn. Maar hoor niks van jullie.
-3 mei vandaag. Weer gebeld om te vragen hoe het met de afhandeling is gesteld van mijn internetproblemen.
Krijg ik tot mijn volste verbazing te horen dat er mogelijk problemen zijn met de bekabeling in mijn huis. Er zal zo spoedig mogelijk contact worden opgenomen met mij om een afspraak te maken voor een monteur aan huis.
Daar kon ik het vandaag weer mee doen.

Ik word hier zo moe van. Nu al ruim een maand internetproblemen en je word van het kastje naar de muur gestuurd.
Elke keer wanneer je belt krijg je het ellenlange keuzemenu. Heb je eindelijk iemand aan de telefoon dan kan je je hele verhaal op nieuw doen. Omdat je telkens iemand anders aan de lijn krijgt. Toen toen en toen heb ik gebeld. Toen toen en toen hebben ze dit of dat gezegd. Dan hebben ze elke keer weer een zogenaamd ander probleem wat er bij mij aan de hand zou kunnen zijn. Maar niemand die met een echte oplossing komt.
Moet er wel bij vertellen dat ze na ongeveer 10 minuten jouw terugbellen omdat het gesprek anders te duur word voor mij als klant.

Echt waar ik baal hier enorm van.
Ik moet wel maandelijks betalen voor een dienst waar ik nu al meer dan een maand niet op kan rekenen. Als ik 1 x niet zou betalen dan is voor hun heel makkelijk om daar de knop over te halen en mij af te sluiten.
Dit alles valt mij erg tegen van onlione.

Ik ga nu nog kijken naar welke andere provider ik kan overstappen.
Gewijzigd door marina63 op 03 mei 2010, 15:55
Het antwoord van gisteren
Leert mij vandaag
Hoe ik morgen zal leven
 
Tiger

Quote

marina63 schreef:
Ook ik zit te denken om over te stappen naar een andere provider.
......
Ik ga nu nog kijken naar welke andere provider ik kan overstappen.


Ik had n.a.v.een zinsnede (KPN lijn met nummer herkenning) in het topic van mecheltje even gegoogeld en kwam natuurlijk op dit forum uit over deze problematiek bij een van de antwoorden las ik iets wat op bovenstaand verhaal heel erg van toepassing is het was geplaatst door een lid van het forum dus bij dezekoudhe

Het postulaat van Perkins: Online technische ondersteuning is bedacht om van alles te verstrekken, behalve hulp.

Ik ben er altijd nog niet achter wat de reden van Online (medewerker van de helpdesk) is om klanten van het kastje naar de muur te sturen maar misschien dat ik dit nog wel eens mee maak.

Edit Wanabo: Onnodige quote ingkort.
Gewijzigd door Wanabo op 03 mei 2010, 23:06
 
Tiger
Dat is dan ook precies na 1 jaar aangemeldt als lid van het forum maar wel om met een duidelijk argument afscheid te nemen van Online.
Ik neem aan dat jij niet de enige bent die vertrekt naar een andere provider waar je hopelijk wel goede raad krijgt als je een probleem hebt.

Wens jou in ieder geval veel succes bij je nieuwe provider.
 
meegja
Ik ga ook weg denk ik ... ben lid vanaf Orange (zat toen op 14000 Kbps) en zit nu ondertusen op 8500 Kbps Sad + om de haverklap telefoonstoringen (mensen die mij bellen en in gesprek krijgen terwijl ik niet in gesprek ben etc etc). Na een modemreset zijn de telefoonproblemen tijdelijk opgelost maar dan begint het weer. Er wordt nu als het goed is een nieuw modem opgestuurd maar gezien alle reacties hier op het forum zal dat weinig tot niks uitmaken. Ik wacht dat nog maar ff af maar mijn abo is eind Juni afgelopen en ben vermoedelijk dan weg.
Gewijzigd door meegja op 10 mei 2010, 15:17
 
maartenmiddelkoop
Ik heb een een paar maanden geleden een 2 jarig online abonnement afgesloten via de website ShopFish.
http://www.shopfish.nl/shop/online
Ik kreeg bij mijn abonnement een laptop cadeau. De laptop is prima geleverd alleen als ik jullie ervaringen hier lees begin ik toch een beetje te twijvelen aan mijn keuze.... Aan de andere kant hoor ik over Ziggo nu ook weer slechte verhalen over hun hoge ping.

Kan het niet gewoon een landelijk verschijnsel zijn, die iets te maken heeft met de grote toename aan internet verkeer en data???

gr maarten
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Weg bij Online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie