obey-robots.txt
23 September 2017, 20:02
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 37% [73 stemmen]
37% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [127 stemmen]
64% [127 stemmen]

Stemmen: 200
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

beetje boos op online

angie1970
Ik zou op 3 juni JL internet moeten hebben maar het is nu 15 juni en nog steeds heb ik geen internet. Het lampje breedband en internet branden niet. Ik ben een vrouw en kan goed lezen en begrijp echt wel waar welk snoertje-kabeltje in moet. Vriendin van mij heeft voor mij online gebeld en zij kreeg te horen dat ik de rode draad met de oranje draad moest verbinden en de witte met de blauwe. Uhhhhhh ik heb alleen draadje wit en goud??? Er is nu al 4x gebeld en ik heb nog steeds geen internet!!!! Ik ben woest, las veel goede berichten en dat ze beter waren dan tele2???? NEE!!!! er is nog steeds geen oplossing gevonden voor dit probleem.

En uiteraard hebben ze al geld van mijn rekening afgetrokken
ik denk dat ik het hele zooitje maar weer terug stuur, zo ga je toch niet met nieuwe klanten om..als ik zo met klanten zou omgaan zou ik meteen mijn baan kwijt zijn.

Wie heeft ervoor mij nog een laatste oplossing??Shock
 
I R Baboon
Met boosheid kom je nergens.
Je zit hier niet op een Online afdeling, maar op een gebruikersforum.
Een beetje minder mag dus wel. Zeker met betrekking van je andere posting hier op het forum.

Terugkomend op je probleem.
Je vertelt niets over je aansluit situatie thuis.
Hoe heb je alles aangesloten?
Maak desnoods een foto ervan en zet die online.
Gewijzigd door I R Baboon op 15 juni 2010, 16:52
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
angie1970
Smile DSL geeft géén signaal
Internet lampje brand niet
breedband lampje brandt niet.

Ik heb alles met behulp van een techneut aangesloten zoals het op de poster staat.
Dat werkte dus niet. Vriendin heeft online gebeld met wat ik nu moest gaan doen.

Ik moest het rode draadje met het oranje draadje verbinden en de blauwe met de witte

Nu zou je denken dat je dan dat hele ding uitelkaar moet slopen, dat is gebeurd
maar tot mijn verbazing heb ik alleen een zwart draadje en een goud draadje..telkens verbonden met elkaar en omgedraaid en de modem weer nagekeken en nog steeds gaan die lampjes niet branden.
Volgende dag weer online gebeld en die gingen uiteindelijkkijken of er een signaal komt van mijn adres....Nee zei die aardige jongen, nee dat had ik je ook wel kunnen vertellen.

Maar verder kreeg ik geen advies, oja wel
of ik een nieuwe telefoon draad wilde kopen omdat er misschien een knik in zit. Kortom gedaan wat ie vroeg en verwisseld en nog steeds geen signaal.


Wil je nu nog meer weten of is het je al duidelijk?
 
angie1970
Ik heb echt alles al gedaan zoals het daar staat met behulp van iemand die er echt verstand van heeft, maar hij zei ook, zonder signaal heb je geen internet.

Er zijn geen rode of blauwe draajes alleen zwart en goud

Ik heb dus niets aan het modem van online
 
angie1970
Zo werkt online he?
Zorgen dat het niet lukt en dan 89 euro verdienen.

Ik ben niet dom hoor
ik zal wél eerst het geld terug boeken
 
DiaboliQ
Hoi,

Ik heb nergens via de bekendste zoekmachine iets kunnen vinden over telefoonkabel met de kleuren zwart en goud.
Zit die kabel met zwart-goud niet gewoon ergens vastgeknoopt aan de echte binnenkomende kabel. Als er ergens anders 4 draden binnenkomen en een knutselsmurf heeft er maar 2 doorgetrokken dan kan het zijn dat je de andere 2 draadjes moet hebben.

Volgens mij probeert Oppie je alleen maar te help met wat vragen en jij begint over ´Zo werkt online´
Ik begrijp van de tekst van Oppie dat je alleen moet betalen als de fout in de bedrading in je huis zit.
Waarom is het witte draadje in het begin van deze post trouwens opeens in een zwart draadje overgegaan? Verbrand draadje?


Be nice, hug a hippie.
Gewijzigd door DiaboliQ op 15 juni 2010, 23:20
_______________________________________________________________________________________________
P5K/EPU mainboard / Intel Core 2 Quad 2,66Ghz / 4GB Mem / GeForce GTX470 1280 MB GDDR5 / 2 x 750GB SATA / Cooler Master Powersupply and CPU Cooler. Now i lose games even faster then before.
 
DiaboliQ
Ik ben nog wat tegengekomen op de klantenpagina. Als je zoekt op 'monteur'

Ik heb tijdens de registratie voor ADSL geen monteur besteld, kan ik deze alsnog bestellen?
Ja, dat kan. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.



Feeling down? Climb some stairs.
_______________________________________________________________________________________________
P5K/EPU mainboard / Intel Core 2 Quad 2,66Ghz / 4GB Mem / GeForce GTX470 1280 MB GDDR5 / 2 x 750GB SATA / Cooler Master Powersupply and CPU Cooler. Now i lose games even faster then before.
 
angie1970
Goedendag,
Nogmaals alles wat jullie hier adviseren heb ik uit geprobeerd
maar nu blijkt het volgende probleem te zijn.

Het signaal heeft mijn buurman en niet ik
en achter het blokje waar de draadjes zitten heb ik alle kleuren van de regenboog gevonden
en alle kleuren behalve oranje heb ik gekoppeld zoals het staat op de poster.

Wat kan ik nu nog doen?
Het modem maar terug sturen?
 
angie1970
en sorry dat ik zo boos reageer..maar ik wordt er niet goed van van het personeel van online
je wordt van het kassie naar de muur gestuurd en ze laten je in het ongewisseFrown
 
angie1970
@ oppie,

Ik heb net contact gehad met de klantenservice en ben dit maat goed geholpen.
Hij heeft me uitgelegd wat er misschien gaande is. De technische dienst komt zsm kijken
en het probleem oplossen.
Mocht ik echt iets verkeerds hebben gedaan wat ik niet denk omdat mijn modem wel
werkt bij mijn buurman is het probleem gauw te merken.

Ik woon in een flat op 2 hoog op de hoek, maar heb dat vermeld bij het bestellen van online
maar iedereen kan weleens een foutje maken, we zijn tenslotte allemaal mensen.

Bedankt voor je moeite oppie
en ik laat het weten als ik het signaal terug heb.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'beetje boos op online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
digitale telefonie via online met zyxel Zyxel meer apparaten aansluiten 2 12 september 2017, 20:31
FritzBox 7490 instellingen voor internet telefonie van Online Eigen modem configuratie en problemen 8 04 september 2017, 10:16
Blizzard servers Online.nl 150ms ping Storing 4 20 augustus 2017, 14:13
Online. IP Ban op PS4? Storing 3 23 juli 2017, 21:08
Online.nl Storing 4 21 juni 2017, 08:31
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo04:48:17
| Adeo22:05:27
| leander 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

17 augustus 2017, 07:35
Ik kan niet meer inloggen in mijn online webmail sinds gisterenmiddag.

24 maart 2017, 23:32
@Menooh zou b52 moeten zijn denk ik. Daar draait mijn oude nu op.

17 maart 2017, 20:27
grijze balk aan de bovenkant gezien? of beginnende blindheid?

13 maart 2017, 16:53
ik zoek de zoekfunctie op de site maar kan 'em nergens vinden, is er geen zoek veld of ligt het aan mijn oude ogen? :-)

12 december 2016, 20:59
Online is aardig doof in geval van problemen. In mijn geval heeft het melden van problemen niet 1 keer geleid tot iets. Zelfs het indienen van een klacht wordt niet op ingegaan. Na diverse tevreden ja