obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Thomson TG712 en mijn PS3
Orange0181
Ola,

Ik zit met een probleem, ik heb van online een nieuw router gekregen de thomson TG712. nadat mijn livebox aan vervanging toe was.
Nu heb ik mn telefonie en wifi internet op mijn laptop probleemloos geinstalleerd en dat werkt prima. Alleen nu wil ik mijn PS3 draadloos verbinding laten maken en daar gaat het mis. In de router staat UPNP aan en zo ook op mijn PS3, maar als ik de ps3 de thomson laat selecteren en ik de WPA key intik van de sticker, kan hij geen verbinding maken en krijg ik de melding dat de WPA key waarschijnlijk incorrect is terwijl ik deze correct heb ingevoerd. Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

mvg Steven
 
I R Baboon
UPnP heeft niets met WIFI te maken. Dat is puur voor het openen van de poorten.

Log in de router en stel zelf een wachtwoord en beveiliging in. Het beste is WPA2 met AES.
Bij het intikken van de netwerksleutel altijd letten op grote en kleine letters. Daar wordt nog veel fouten mee gemaakt.
Gewijzigd door I R Baboon op 01 november 2010, 00:39
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Orange0181
thanks voor het advies, probleem opgelost! ik heb weer een goede verbinding met mijn ps3.

mvg steven
 
I R Baboon
Bedankt voor de feedback!
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
noah
Hallo,

Ik heb het zelfde probleem maar ben niet zo handig dat ik snap hoe je het wachtwoord kan veranderen. Ik ben er nu wel achter hoe je inlogd in de 712 maar ik kan mijn wachtwoord niet veranderen. Of iig kan ik het niet vinden Smile

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe dat gaat?

Alvast bedankt.

Groeten Noah
 
I R Baboon
In het menu van de router ga naar Home Network > Interfaces. Klik dan op WLAN.
Als je dan bovenaan klik op 'configure', zie je alles staan.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
noah
Bedankt Raboon!!! Grin

Het werkt!!!

Greetz
 
I R Baboon
Graag gedaan..Wink
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson TG712 en mijn PS3', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Geen twee toestellen mogelijk op mijn Zyxel? Zyxel configuratie en problemen : 8 27 nov 2018
Mijn ervaringen met de M7 MZ-101 ontvanger Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 2 22 apr 2018
geen email voor mijn-online Helpdesk : 6 26 okt 2015
Advertentie