obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
overstap naar online
jpt
dit mag ook wel eens gezegd worden!
mijn overstap van tele2 naar online gisteren 20-12-2010
is geheel vlekkeloos verlopen!
in tegenstelling tot tele2 werd ik tijdens het overstap termijn voortdurend per mail op de hoogte gehouden over de diverse gebeurtenissen.(overstap gegevens opsturen modem portreren tel nr ingang contract noem het maar op)
al met al prima geregeld (ben ik niet gewend) al hoewel dit normaal is een pluim hier voor!
zelfs 1 mb er bij modem traint in op 16 mb internet snelheid 14 mb.
telefoon ook gewoon mee over gezet .
en niet zoals in mails vermeld pas om uiterlijk 18.00 uur maar gewoon lekker 06.00 s morgens .
alleen telefoon duurde tot 13.00 uur
nogmaals prima geregeld

GRTS
Gewijzigd door jpt op 21 december 2010, 10:18
 
jpt
@oppie
jep heb ik allemaal en nog meer.
dus ik maak me daar geen zorgen om!


grts
 
I R Baboon
Hoi jpt! Je hebt de overstap ook naar dit forum gemaakt, zie ik.
Fijn dat je overstap goed gelukt is.

P.S.
Je kent mij als Cornfed van het Tele2 forum.Wink
Gewijzigd door I R Baboon op 21 december 2010, 14:24
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
jpt
@I R Baboon
thanks Wink had al een vermoeden dat jij dat ook was bezoek deze site al enige tijd.
vandaar ook mijn keus om naar online te gaan
ook problemen hier maar minder c.q. andere dan bij tele2.
ziet er tot nu toe leuk uit.
alleen nog even kijken of mijn rand apparatuur(nieuw) ook gaat werken.
zit op de postbode te wachten.


grts
 
I R Baboon
Dan hoop ik maar dat ik aan je verwachtingen kan voldoen..Grin
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
jpt
@ I R Baboon
voordat men hier dingen gaat denken.
mijn post is was misschien wat onduidelijk.
doordat ik dit forum al een tijdje bezoek en er zo doende achter kwam dat online toch wat minder problemen heeft dan tele2(gezien het aantal forum leden tegenover/en de aard van de klachten) heb ik het besluit genomen om naar online te switchen!
nog goedkoper ook (scheelt weer)

jouw nick hier en de door jou gegeven hulp deden mij vermoeden wie jij was op het andere forum.

grts
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'overstap naar online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie