obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
oplevering en afwerking
aggierobben
ik heb sinds gisteren ook online.
wil ik die netjes instaleren,gaat dat niet omdat mijn systeem de cd rom niet ondersteunt.
nu wil ik dit via de klantenservice doorgeven,moet ik 15 cent p/m plus de kosten voor de mobiele telefoon betalen.
maar nu staat er bij mijn aanmelding dat ik een nummer kan bellen wat mij de eerste 4 weken bijna niets kost,alleen dit nummer bestaat helemaal niet.
ik heb geen emailadres van ze,dus een klacht direct bij online neer leggen gaat niet.
dan is me beloofd dat bij de aanbieding,de monteur van canal digitaal er bij hoort.je kon een kado krijgen of een monteur,ik heb de monteur gekozen en geen kado,maar dit is dus helogen van online,want je betaald 50,00 voor het instaleren
heb ik gevraagd waar ik mijn opname kan opvragen,krijg je een nummer van de receptiedie helemaal nergens iets van af weet.
als laatste poging laat ik de terugbelservice me bellen,helaas,die bellen NIET terug
ben nog niet eens geinstaleerd en het is nu al een grote ellende.
zit met de handen in m,n haarAngry
 
aggierobben
de lijn is vandaag opgeleverd.
1)wat de monteur betreft,die zou gratis zijn bij het aan gaan van een abonnement,nu blijkt dit niet het geval te zijn,kosten 50,00
2)je kan via de klantenservice ja,maar dan moet je wel inloggen met je emailadres,ik heb geen inloggegevens gehad of aan gemaakt,en toch kan ik me ook niet registreren,dus kom niet bij de klantenservice,
het nummer wat ik heb gehad,die ik de eerste 4 weken zou moeten kunnen bellen,bestaat niet of is afgesloten.
vindt t allemaal wel erg vaag gaan,
wil gewoon de software kunnen instaleren zodat ik draadloos kan internetten,dit kan nu niet,want m,n systeem zou niet aan de eisen voldoen,snap er helemaal niets van,want heb ,m bij m,n ex-man geinstaleerd en daar was t zomaar klaar.
snap niet waarom t zo moeizaam moet.
gewoon je beloftes na komen,zorgen dat de cd rom geinstalleerd kan worden en verder geen poeha,ik kom er niet uit,en wil me niet op onkosten jagen door zo vreselijk duur nummer te bellen,waar je vervolgens ook nog eens een hele tijd aan de lijn wordt gehouden,en vervolgens een nummer krijgt waar je ook niets aan hebt
3)ik wil m,n bandje met gemaakte afspraken opvragen,maar dat schijnt ook al zo moeilijk te gaan
snapt u het nu een beetje.
alvast bedankt voor t bekijken van het probleem
 
Fluxxtux
>1
Wat betreft de monteur van CanalDigitaal, hiervoor zou ik even CD zelf bellen, Online kan hier niks aan doen, Online is in principe alleen verkooppunt van CD, en geven een korting omdat de 2 bedrijven samenwerken

>2
Via KlantenService op de website kan je inderdaad mailen als je bent ingelogd, deze inloggegevens heb je als het goed is gekregen per mail op het mailadres dat je hebt opgegeven tijdens je bestelling.
Dit komt om dat een stel milieu-hippies bij Online heeft besloten dat niet meer via de post te doen, dat spaart bomen, maar is niet altijd even praktisch.

Het telefoonnummer dat je krijgt voor bellen tegen een gereduceerd tarief werkt alleen vanaf je telefoonlijn van Online volgens mij ... niet erg logisch, maar het schijnt zo te zijn.

Wat betreft de installatie CD van Online, deze werkt inderdaad niet op alle systemen, en dan met name op Windows 7 niet, op de 32 bits versie werkt deze vaak wel, maar op de 64 bits versie van windows niet... het Online programma is gewoon nog niet geschikt gemaakt voor Windows 7 x64 (64 bit editie)
Ook oudere versies van windows worden niet ondersteund (Alles voor Win XP)

Overigens heb je de CD vaak niet nodig, deze is alleen voor de installatie van de Online Wi-Fi dongle (dat USB antenne'tje voor draadloos)
Als je pc een eigen ontvanger heeft kan je ook zelf het netwerk zoeken en instellen zonder tussenkomst van de CD.

Als je een kabel gebruikt tussen je modem en PC heb je zelfs helemaal de CD niet nodig.

Mocht je wel de USB ontvanger van Online gebruiken, dan kan je ook heel makkelijk het stuurprogramma downloaden van Internet, je moet wel ff een kabeltje aansluiten tussen de modem en PC, of het bestand downloaden op een andere pc en op een USB geheugenstick zetten.
Deze vind je op: http://www.speedtouch.nl/software.html#123g
Directe link naar het bestand: http://www.speedtouch.nl/downloads/TG123g_allWin_d100203.zip

Conclusie: de CD is uitermate geschikt als onderzetter voor de Thee, maar verder vrij nutteloos.

>3
Opvragen van de bandopname ...
Tsja euhh, ik heb dit zelf ook eens geprobeerd bij Online, maar dat schijnt nog lastiger te zijn dan een chimpansee te leren praten.
Toch ... misschien hebben ze het tegenwoordig makkelijker gemaakt, ik wens je succes.
 
aggierobben
online heeft mij verzekerd dat de monteur gratis is,daarom wil ik die bandopname ook,maar wat je zegt,dat krijg je niet voor elkaar.
ik heb via m,n eigen email het pakket besteld,maar mooi geen inloggegevens
zit waarschijnlijk maar 1 ding op,en dat is dat peperdure nummer bellen.
ik ga kijken welke stappen ik nog kan ondernemen,want voel me toch wel besodemieterd
dank voor je reactie
 
Fluxxtux
46 cent per postzegel ... haha ... grappig
TNT heeft ook zoiets als zakelijke mailings ... stuur dat spul eens per 2 a 3 dagen in bulk en het kost ze niet meer dan een paar cent per brief.

Iets wat overigens vrij irrelevant is ... reken dit maar eens uit.

ADSL + Bellen ... 27,50 per maand, per abonnee
dat keer zo'n 300.000 klanten ...

Goed ... laat ik niet overdrijven, laten we aannemen dat 1/3 geen telefoonpakket heeft ...
dat is alsnog 27,50 per maand x 200.000
plus de mensen die alleen internet hebben, 20 euro (of zoiets) x 100.000

dat zijn maand inkomsten van:

200.000 x 27,50
100.000 x 20,00
_________________ +
7.500.000 per maand aan inkomsten ...

Dat is 7,5 miljoen per maand ...
Jij wil beweren dat er dan niet een paar centen voor een briefje af kan ? ammehoela

En dan heb ik de inkomsten van hun zakelijke bedrijfstak (Euronet Internet & Hosting) er niet eens bijgeteld ...
FluXxTux
@Your Service
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'oplevering en afwerking', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen : 4 07 dec 2018
Oplevering Interactieve Televisie via Glasvezel Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 4 04 apr 2015
verlate oplevering Algemeen : 2 17 feb 2015
oplevering glasvezel Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 6 19 dec 2014
oplevering nieuwe Opleveringsproblemen : 3 01 apr 2013
Advertentie