Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Thomson TG712 poorten sinds eergister gesloten
Dionn
Hallo,
Ik heb nu al een zo'n 3 maanden internet van Online met het modem Thomson TG712. Alles ging zonder problemen tot sinds eergister, mijn opengezette poorten ging opeens allemaal dicht, op Modern Warfare 2 op mijn Xbox 360 staat mijn NAT op Strict en ook hetzelfde geldt voor meerderen spellen op mijn PC. UPnP opnieuw uit- en aangezet, poorten opnieuw geforward en mijn router een harde reset gegeven maar allemaal zonder resultaat. Weet iemand wat ik moet doen? Want het is nu zwaar irritant omdat ik mijn Minecraft Server niet kan hosten en mijn vrienden nu niet meer kan joinen op Modern Warfare 2.
Alvast bedankt, Dion.

EDIT: Nu valt ook per ongeveer één minuut, 10 seconden mijn WiFi verbinding weg, zou mijn router kapot zijn?
Gewijzigd door Dionn op 16 January 2011, 09:58

Fluxxtux
Klinkt inderdaad als een modem dat niet werkt zoals het hoort.

Je kan een keer een harde reset proberen en dan je poorten opnieuw instellen.

Druk het resetknopje (gaatje aan de zijkant) in met een puntig voorwerp (sateprikker ofzo) en houd deze ingedrukt tot het "power" lampje rood wordt, daarna loslaten en wachten tot het modem weer helemaal opnieuw gestart is (2 tot 5 minuten).

Daarna je poort instellingen even opnieuw toepassen, en het zou weer moeten werken.
Je kan ook Upnp inschakelen, en het vakje "stricte beveiliging" uitzetten, dit heeft vaak al genoeg effect omdat apparaten dan zelf de port-forwards kunnen regelen.
FluXxTux
@Your Service

Dionn
Bedankt, dit heb ik gedaan maar ik heb nu een erger probleem: mijn WiFi werkt soms niet. Elke minuut valt mijn draadloze internet weg voor 20 seconden maar de lampjes blijven groen branden. Ik zit nu op de kabel, dat werkt wel, is mijn router kapot?
Alvast bedankt, Dion.

Stanna5x
Doet hij dat ook bedraad?
Schakel draadloos uit en speel via kabel.
Is het probleem er dan nog en helpt niets anders?
probeer een andere router...

rrozema
Inderdaad, controleer met inssider even welk kanaal het best geschikt is in jouw omgeving. Mogelijk heeft een van je buren sinds eergisteren een nieuw access point aangezet (of gewoon z'n instellingen veranderd) zodat deze nu jouw netwerk 'wegdrukt'.

inSSIDer kun je gratis downloaden op http://www.metageek.net/products/inss...s/inssider. Probeer zowel bij je pc te meten als ook in de buurt van je access point. Het is 2 richtingsverkeer: je pc moet je acces point goed kunnen ontvangen, maar andersom moet natuurlijk ook goed werken.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson TG712 poorten sinds eergister gesloten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
sinds 25 nov 2016 09:00 nul komma niks internet meer, helemaal weg . . . Storing : 9 27 Nov 2016
Dagelijks onderbroken verbinding sinds nieuw netwerk Algemeen : 14 10 Nov 2016
Thomson router icm wifi repeater Thomson meer apparaten aansluiten : 7 01 Jul 2015
Sinds 1 mei problemen - Geen oplossing tot dusver + teveel belletjes Storing : 4 13 May 2015
Thomson st706 probleem Speedtouch 706 configuratie en problemen : 34 31 Mar 2015
Advertentie