obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Online wijzigd IP adressen
Martyin
Afgelopen nacht om 03:15 zijn er vermoedelijk weer een groot aantal ip adressen gewijzigd.

Mocht je problemen hebben weet je dat het daar wellicht vandaan kan komen.

Ik ben nu bezig om te zien of de poorten op het "nieuwe" adres gewoon open staan of dat het na 5 jaar trouwe dienst nu voorbij is.
En dan bedoel ik ook echt voorbij.

Mailserver, chatserver, ftpserver etc lagen er dus uit.
Net de DNS pointer aangepast en afwachten of alles weer "online " komt.

Helpdesk: wij hebben er geen invloed op.

In onze voorwaarden staat....

Jammer maar helaas.
;(
Gewijzigd door Martyin op 22 februari 2011, 12:52
 
Martyin
Je hoeft niet te reageren om te reageren...

Naar die voorwaarden verwijs ik al, weet ik ook al lang..
En, kennelijk als je praat over onderhoud, dan is dat in 5 jaar niet gebeurt.

Ik zeg het alleen maar voor de mensen die niet meteen in de gaten hebben wat er is gebeurt dat het daaraan kan liggen.

Deze info is dus niet nieuw, derhalve overbodig

a.u.b alleen reageren als je iets zinnigs te melden hebt.

UPDATE!

Eerste mailverkeer via t-mob G3 komt weer op gang.
Het lijkt er op dat "gelukkig" alleen het IP veranderd is.
Als de rest van de wereld mijn nieuwe ip heeft dan hoop ik dat het weer allemaal werkt.
Gewijzigd door Martyin op 22 februari 2011, 14:26
 
zab
boeiend (not)
 
Martyin
Precies!

case closed.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online wijzigd IP adressen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie