Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Brief naar online
|
|
ShadowAS1 |
Geplaatst op 01 March 2011, 21:06
|
Activiteit Berichten: 31 Lid sinds: 25 Sep 2010 |
Beste mensen, Sinds veel mensen klachten hebben over de VRESELIJKE restricties op de modems is het dan geen optie om onder naam van ons allen een brief naar online te zenden. Hierin vermeldend wat het probleem is. en of ze een apart modem (eigen LOSSE router dus) kunnen gaan gebruiken. of dat we open speedtouches krijgen (iets wat ik zeer betwijfel of ze dat zullen doen) Wat zijn jullie meningen hierover ShadowAS1 |
|
|
ShadowAS1 |
Geplaatst op 02 March 2011, 19:12
|
NIet waar. ze leveren nog steed de thomson TG712.. die ik nu heb. Als jij daar SIP op kan instellen mag ik een bezem zijn
|
|
|
ShadowAS1 |
Geplaatst op 03 March 2011, 09:28
|
Ja, maar die Hauwei (of hoe je het ook spelt ) die zijn toch alleen voor glasvezel.. anders ga ik die eens aanvragen
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Brief naar online', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Online.nl | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 30 Mar 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 | Eigen modem configuratie en problemen | : 7 | 29 Sep 2019 |
Glasvezel migratie van Fiber naar Online | Online Alles-in-1 met Glasvezel | : 7 | 21 Aug 2019 |
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl | Onopgeloste aangemelde problemen bij Online | : 1 | 27 Jul 2019 |
Advertentie