Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Port 80 open van Huawei HG655d
|
|
Bastos |
Geplaatst op 21 July 2011, 22:33
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 21 Jul 2011 |
Goede dag! Ik heb van Online een nieuw draadloos modem gekregen van Huawei, type HG655d. Ik heb alles aangesloten en ik heb internet. Maar bij firewall tests op diverse websites blijkt dat port 80 wagenwijd 'open' staat!!! Waarom staat deze open en hoe kan ik deze port als de sodemieter 'Stealth' krijgen??? Alvast bedankt voor jullie medewerking. Vriendelijke groet, Bastos Veni, Vidi, Firefox!
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Port 80 open van Huawei HG655d', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic | Huawei configuratie en problemen | : 27 | 16 May 2020 |
Open the gates! Please.. | Zyxel configuratie en problemen | : 1 | 07 Nov 2019 |
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? | Zyxel configuratie en problemen | : 5 | 09 Jul 2019 |
Admin web interface move to a different port | Zyxel meer apparaten aansluiten | : 4 | 09 Jul 2019 |
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox | Huawei meer apparaten aansluiten | : 7 | 14 May 2019 |
Advertentie