obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Nieuw bij Online: krijg het nog niet werkend :(
fuzz
Hey hallo,

ik vroeg me af of er meer mensen zijn die zich herkennen in de volgende situatie:

- Huawei modem is aangesloten op de juiste wijze, alleen met wifi aangestuurd
- inloggen op 192.168.1.1 werkt
- modem zoekt contact (DSL lampje knippert, en na een tijdje brandt deze, samen met 'internet' lampje).
- als ik inlog op mijn modem zie ik als status: 'verbonden' en staat er een IP adres toebedeeld.
Lampjes vallen dan, na 5 seconden, uit. 'Zoeken' begint dan opnieuw, met een knipperend DSL lampje.

Ik heb de verbinding nog niet werkend gehad, want ik ben net verhuisd naar dit huis. Ik weet ook niet 100% zeker of er ooit een werkende internetverbinding is aangehouden door de vorige bewoner.

Meer mensen die dit herkennen, danwel weten waar dit aan ligt?

Vriendelijke groet,


Fuzz
 
fuzz
Het is een ouderwets huis, dus ik heb er een electricien bij gevraagd. Vanaf binnenkomst zit er nog geen 2 meter tussen, welke CAT5 kabel is, aldus de electricien. Het is lastig om dit eerder aan te sluiten (kom je onder de grond uit met je modem).
Gaat dit echt helpen?


Vriendelijke groet,


Rob
Gewijzigd door fuzz op 28 november 2011, 16:09
 
fuzz
Hi Ron Smile

heb pakket is nieuw aangevraagd op het adres waar ik 'm probeer te installeren. Ik heb nog geen helpdesk gesproken, ik dacht ik probeer het eerst hier Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuw bij Online: krijg het nog niet werkend :(', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Advertentie