obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Goedkoop is duurkoop? Online doe er wat aan!
rhmjmango
Sinds medio november heb ik ADSL Extra. Tot op heden heb ik daaraan weinig plezier beleefd. Het Huawei modem was een ramp omdat telkenmale de internet verbinding het liet afweten. Van de weeromstuit een ander modem/router aangeschaft van Linksys de Wag160n in de hoop dat het Huawei modem de boosdoener was van de verbindingsproblemen. Helaas nu blijkt is dit niet het geval. Vooral de afgelopen week heb ik weer storing na storing waarbij de internet verbinding wegvalt. Ook kan ik de pc's in mijn netwerk moeilijk benaderen, de transfersnelheid is wifi protocol n onwaardig voorzover dat mogelijk is.
Ook het Skypen kan ik nu wel vergeten want mensen kunnen mij nauwelijks verstaan en/of de verbinding valt weg.
Wie kan mij helpen bij deze misere.

groeten Rob
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Goedkoop is duurkoop? Online doe er wat aan!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie