obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
is er een oplossing voor die lage snelheid??
Excellence
hey,
ik heb sinds kort hele lage snelheden (van 19 kb tot 500 kb) download snelheid. normaal gaat et dan 1300 kb/s...
dus als ik zit te spelen (couter strike source bijvoorbeeld) dan zit ik me soms rot te laggen!! is er nou iets wat je kunt doen aan die lage snelheid?
ik heb al TCP optimizer gedaan en ik heb geen spyware of wat dan ook op mijn pc...
dus ik hoop dat iemand mij kan helpe....
Thnx
 
Excellence
met een andere modem gaat ie veel sneller
ik zit met het zelfde probleem als jij...
maarja weet je wat et is, ik heb speedtouch 510 en die gaat niet sneller dan 300 kb/s
ik denk dat het komt door die update. ik hoop dat ze er iets aan doen want dit is niet normaal
Gewijzigd door Excellence op 05 oktober 2006, 19:08
 
Excellence
Ik weet missschien waardoor dit komt.
als ik bittorent aan heb staan kan ik nauwelijks het internet op ook al download ik en upload ik met 10 kb/s
volgens mij komt het door minder aantal connecties per minuut die de livebox maakt....
weet iemand hoe je deze moet vermeerderen? of klopt mn theorie helemaal niet!
Laat het me weten
 
Excellence
Bij de Helpdesk zeiden ze dat mensen in de eerste week wel vaker "geknepen worden", hier kan ik me echter heel weinig bij voorstellen..




bij mij is de snelheid al 900 kb/s geworde
dus volgens mij is et probleem bijna verholpe Smile
 
Wanabo
Dit vermoeden van "geknepen worden" heb ik al eens eerder geroepen. Vind het wel frappant dat nu kennelijk zelfs de helpdesk dit toegeeft.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
ns_joep

Quote

Excellence schreef:
Bij de Helpdesk zeiden ze dat mensen in de eerste week wel vaker "geknepen worden", hier kan ik me echter heel weinig bij voorstellen.


Dan word ik al langer dan alleen de eerste week geknepen.
Aansluiting gerealiseerd op 28-09, maar nog steeds erbarmelijke snelheden bij dowloaden uit nieuwsgroepenSad
Met groet,
Joep
 
Wanabo
De nieuwsgroepen van Orange zelf zijn gecapped. Tenminste dat heb ik hier ergens gelezen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Wanabo
In de FAQ het 4e onderwerp

http://online.gebruikers.eu/faq.php?c...p?cat_id=2

Staan de instellingen voor andere modems.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Wanabo

Quote

De LB loskoppelen en dan de Speedtouch 510 aansluiten ?


Goed plan! Maar als je ook telefonie hebt van Orange werkt dat niet meer!

Quote

En waar vul ik dan die gegevens in waar je net naar verwees ?


Ga naar het configscherm van je speedtouch, daar moet het ergens tussen staan.

Gebruik ook ff de zoek functie op het forum met keyword "Speedtouch 510", er zijn al andere postings. Helaas niet over de config, maar las wel dat de Speedtouch 510 een ADSL 1 modem is en dus niet hoger komt dan 8megabit.

Heb nog ff geduld, er meldt zich vast wel iemand met ervaring. Wink


Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Wanabo
Er is altijd wat overhead (verlies door correctie en bevestigings pakketjes). Maar als je daar 20% voor rekent dan zou je nog altijd 8 megabit moeten kunnen halen.

Probeer eens tcpoptimizer! Aan je LB ligt het niet die stelt zich in op 20 megabit.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'is er een oplossing voor die lage snelheid??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
Modem in Bridge mode voor internet en TV Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 05 mei 2019
Advertentie