obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
oplevering te laat. Toch geen goed idee om bij online te gaan?
cdwijs
Goedenavond,

Ik heb net mijn eerste ervaringen met online gehad. Helaas zijn deze niet echt positief. Hieronder in aflopende belangrijheid de zaken die mis zijn gegaan:
1) Het signaal staat nog niet op de lijn. Ik heb hierover gebeld met de helpdesk. Deze heeft mij verteld dat de oplevering gepland staat op 30 december. Dit is wat mij betreft volkomen onacceptabel. Tijdens het telefonisch bestellen is mij beloofd dat het signaal er vandaag (23 december) zou zijn. In de welkomstmail staat 27 december. Dit is op zich al vreemd. De helpdesk wist mij ook te melden dat de doorlooptijd voor een probleem met de verbinding op dit moment op 5 dagen staat. Dit vind ik eerlijk gezegd erg lang. Ik zou denken dat er direct iemand naar het probleem zou kijken.

2) Tijdens de telefonische bestelling heb ik een ander afleveradres opgegeven. Het modem is echter naar mijn thuisadres gestuurd. Dit is goed gegaan omdat mijn vriendin toevallig thuis was, maar dat was niet de afspraak. Tevens kwamt het modem 2 dagen later dan beloofd.

3) ik begon het gesprek met de helpdesk met het verzoek of ze mij even terug willen bellen. Dit omdat ik de ervaring heb dat gesprekken met de helpdesk vrij lang duren. Dit vond de persoon aan de lijn een vreemd moeilijk verzoek.

Ik ben nu online via mijn UPC aansluiting. Het moet gezegd worden dat online keurig volgens afspraak deze lijn in stand heeft gehouden.

Zo, dit moest ik even kwijt. Ik hoop dat ik binnenkort kan melden dat ik naar alle tevredenheid online ben. Ik ben wel erg benieuwd wanneer dat zal zijn, en of de afdeling facturatie ook snapt dat ik pas hoor te betalen als het signaal er daadwerkelijk is.

Mijn complimenten overigens dat dit forum .tar en .7z bestanden aankan. Mischien is het handig om in de toekomst ook .taz.bz2 bestanden toe te laten.

Met vriendelijke groet,
Cedric
 
I R Baboon
Ik weet niet waarom de lijn nog niet actief is, maar je gaat pas betalen als je ook
daadwerkelijk online gaat bij Online. Dat zou automatisch moeten gaan, maar controleer dat altijd.

Heb je een geen opzeggingsbrief van UPC gehad?
Want dan is er een kans dat de overstapservice niet goed heeft gewerkt.
Bel met UPC en vraag of zij weten dat je overstapt naar Online.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
cdwijs
Ik heb tijdens het telefonisch bestellen aangegeven dat UPC gewoon moet blijven werken. Ik zal UPC pas opzeggen als online daadwerkelijk werkt. Die ene maand betaal ik wel dubbel, dat is het me wel waard.

Wat dat betreft heeft online exact gedaan wat ik heb gevraagd.
 
I R Baboon
Dat heb je goed gedaan.
Normaal gaat alles automatisch met de overstapservice.
En dan was je UPC verbinding al opgezegd.

Laat je ook je telefoonnummer porteren van UPC naar Online?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'oplevering te laat. Toch geen goed idee om bij online te gaan?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Advertentie