obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Overdrachtsnelheid over intern netwerk
JazZeus
Als ik van mijn laptop bestanden naar mijn mediaspeler wil overzetten (Laptop --> draadloos --> Huawei --> bedraad --> AC Ryan) gaat dat in eerste instantie heel langzaam (typische overdrachtsnelheden van 400 kb/s) . Als ik het op het modem inlog en het opnieuw laat opstarten haalt hij daarna nagenoeg altijd hogere snelheden (~2 MB/s).

Weet iemand waardoor dit kan? Is er een makkelijkere manier om de hoge snelheid te halen zonder het modem opnieuw op te starten?
 
I R Baboon
Wat zijn de snelheden op je laptop als je download of een speedtest doet?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overdrachtsnelheid over intern netwerk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Configuratie Fritz!Box 7340 na migratie naar KPN netwerk Storing : 16 05 dec 2016
Dagelijks onderbroken verbinding sinds nieuw netwerk Algemeen : 14 10 nov 2016
Nieuw netwerk, nieuw begin ..... Algemeen : 16 20 okt 2016
Online.nl krijgt toegang tot snellere KPN netwerk. Algemeen : 37 04 okt 2015
Geen draadloos netwerk Huawei configuratie en problemen : 4 30 dec 2014
Advertentie