obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Eigen router gebruiken in combinatie met Huawei hg655d
MelvinGuijt
Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en dit is tevens mijn eerste bericht.
Ik heb een vraag over het aansluiten van een eigen gekochte router op de huawei router/modem.
Wat moet ik precies instellen om het werkend te krijgen.
Mijn doel is om de nieuwe oude router te laten functioneren als accespoint(doorgeefluik) voor de nieuwe router zodat alle apparaten die draadloze verbinding willen maken
de verbinding maken met de nieuwe router.

Ik heb nog geen router gekocht omdat ik eerst wil weten hoe het werkt.
De reden dat ik dit wil is omdat de huawei niet geweldige draadloze verbinding heeft en dat is jammer.
Ik heb overigens het internet + bellen abonnement.
Daarnaast weet ik aardig wat van computers af maar op het gebied van netwerken etc. ben ik een leek.
Ik ben van plan om de TP-Link TL-WR2543ND te gaan kopen.
Ik hoop dat jullie met mijn probleem kunnen helpen.Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Eigen router gebruiken in combinatie met Huawei hg655d', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf Router op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 1 16 sep 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
zakelijke PC - Router gaat op standby Zyxel configuratie en problemen : 2 16 feb 2020
Vpnnord via 2e netgear router Algemeen : 1 15 jul 2019
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Advertentie