Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
Geen internet en geen telefonie
|
|
helene1 |
Geplaatst op 22 July 2012, 16:10
|
Activiteit » Haarlem » Internet + Bellen » Huawei HG655D Berichten: 1 Lid sinds: 22 Jul 2012 |
Ik open even een nieuw topic voor mijn moeder die in Haarlem Noord woont. Zij heeft sinds vrijdag geen internet en telefonie meer. Dit is al vaker voogekomen, maar dan was het maar een paar uur of hoogstens een dag, wat trouwens ook erg schandalig is van Online. Gister hebben we gebeld voor haar en Online kon geen probleem zien, ook niet met het testen op afstand. Nu wordt zij dus pas de 24e terug gebeld, dit is dus pas dinsdag. En al die tijd zit zij zonder internet en telefonie. Ik hoop dat ze het iniedergeval vergoed krijgt van Online. Dit is waardeloos!!!! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen internet en geen telefonie', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 Feb 2022 |
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! | Algemeen | : 1 | 16 Aug 2021 |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken | Algemeen | : 3 | 26 Jul 2020 |
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 08 Jun 2020 |
Advertentie