obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Software om te kiezen tussen twee verbindingen?
oxb
Hallo
Ik ben aangesloten op zowel orange als chello (via de buren)
De reden dat ik chello nog heb is dat de kosten verdeeld worden door 4 man.(dus voor 15 euro per maand hou ik de verbinding gewoon aan)
Aangezien ik nogal wat via bittorent binnenhaal is chello hiervoor beter aangezien ik hier 240Kb upload heb ivm ratio.
Eigenlijk gebruik ik orange totaal niet of chello moet netwerkproblemen hebben.
Ik laat xp wel kiezen voor load balancing maar met twee keer 20Mbit gebruik ik eigenlijk alleen chello.
Is er iemand die weet of er een programma bestaat dat je laat kiezen welke netwerkverbinding je gebruikt?
Het zou handig zijn als ik softwarematig aan kan geven welke verbinding bepaalde programma`s moeten gebruiken.
Of is er wat in je registry te rommelen om dit voor elkaar te krijgen?
Nog leuker zou het zijn om twee torrentclients te combineren over de twee lijnen om van bijde lijnen optimaal gebruik te maken.
chello is ook 20Mbit.
Bvd Oscar
PS dual-wan router geen zin in om aan te schaffen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Software om te kiezen tussen twee verbindingen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen twee toestellen mogelijk op mijn Zyxel? Zyxel configuratie en problemen : 8 27 nov 2018
Verbinding maken tussen ISRA en modem. Algemeen : 2 31 jan 2015
problem met verbinding tussen modem en Pioneer as-wl300 Huawei meer apparaten aansluiten : 1 13 mei 2013
Verschillen tussen modems? Algemeen : 14 12 okt 2012
HUAWEI HG665D - Ik kaan geem verbinding maken tussen mijn pc en mijn xbox voor de mediacentre Huawei meer apparaten aansluiten : 3 01 apr 2012
Advertentie