obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Huawei modem als draadloos ap te gebruiken?
Lutz
Ik gebruik een fitz!box 7170 als modem/router en heb op de eerste verdieping een Linksys draadloos router als access point geconfigueerd. Ermee heb ik overal in het huis WLAN afdekking. Kan men het Huawei HG655G modem ook als AP configureren? Indien ik naar de aansluitingen kijk, dan past het zonder adapterkabel niet. Kan dat modem überhaupt 802.11n?
 
I R Baboon
Ja, de Huawei kan werken met de 802.11N standaard.

Je moet de Huawei niet aansluiten aan de DSL poort. Dat is voor de telefoonlijn.

Zelfde antwoord eigenlijk als die heerbommel kreeg in dat andere topic.
DHCP server UIT. Zorg ervoor dat Huawei een ip adres heeft in het subnet van de FRitz. (192.168.178.200 bv.)
Duw netwerkkabel in één van de LAN poorten.
Herstarten en klaar.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Lutz
Het familieberaad heeft besloten om naar fiberfast over te stappen. Hetgeen betekend, eerst Huawei als modem/bedraad router te gebruiken. Het geen betekend, dat ik nog eerst met de oude AP moet doorgaan.
 
I R Baboon
Hopelijk liggen mooie snelheden in het verschiet voor jullie gezin.
Succes!
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei modem als draadloos ap te gebruiken?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Advertentie