Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
Huawei modem configureren
|
|
Lutz |
Geplaatst op 03 October 2012, 20:03
|
Beheerder Donateur » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
Ik had eerst mijn vertrouwde Fritz!box modem gebruikt, maar heb vandaag de Huawei weer in de meterkast gehangen. Handig om te weten: inlognaam Admin, wachtwoord admin. Wat ik echt moest aanpassen was het range van de DHCP server, ik moest UPnP aanzetten, WLAN uitzetten. De firewall staat aan, toch wordt ik uit de instellingen niet wijzer van. Voor de rest lijkt het alsof de voorinstellingen al goed zijn. Is er nog iets anders of ben ik al klaar? Nu maar wachten op fiberfast... |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 03 October 2012, 21:12
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Ik zou wel je login aanpassen. Laat hem niet op de standaard admin/admin laten staan. Veiligheid staat voorop. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Lutz |
Geplaatst op 04 October 2012, 18:16
|
Beheerder Donateur » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
Wachtwoord is aangepast. Verder stikker op modem geplaatst met ip adres, loginnaam, en wachtwoord. Wie nu nog wil inbreken moet in mijn meterkast komen... |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 04 October 2012, 23:55
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Goed zo! Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei modem configureren', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem | Algemeen | : 2 | 13 Jan 2021 |
Zyxel modem. Slechte wifi? | WiFi | : 1 | 06 Oct 2020 |
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. | Eigen modem configuratie en problemen | : 1 | 22 Jun 2020 |
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic | Huawei configuratie en problemen | : 27 | 16 May 2020 |
Wat is deze firmware in mijn modem? | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 22 Oct 2019 |
Advertentie