obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Niets doet het
Ellenw
Goedemorgen,

Ik ben sinds vrijdag lid van online, eerst kwam er geen signaal. Gisteren is de kpn monteur geweest. Toen deed hij het een uur. Daarna op de laptop geen verbinding meer en nu ook geen wifi. Hij doet gewoon niets meer. Wifi en wps staat gewoon helemaal uit. Stekker er al uit gehad en ook gereset maar helemaal niets.
Herkennen jullie dit?

Groetjes,
Ellen
 
I R Baboon
Welke lampjes branden op je modem?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Ellenw
De linker 3 doen het.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 17 2013 15:17:39:
Sorry ik ben echt totaal niet goed in ict, word er echt depri van.
Gewijzigd door Ellenw op 17 januari 2013, 15:17
 
I R Baboon
Als die drie lampjes groen van kleur zijn, heb je internet.
Dan is het zaak te onderzoeken waarom je die niet hebt op je laptop.

Heb je de mogelijkheid om een verbinding te maken tussen het modem en je laptop of pc via een netwerkkabel?
Als is het maar voor even om wat te testen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Lutz
Zou het kunnen, dat je op dit moment WLAN hebt uitstaan?

In zo een geval ik een reset via het knopje aan de linker kant nog weleens helpen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Niets doet het', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Van 12 naar 8 Mb en wie doet dit? Snelheid : 2 04 nov 2016
modem doet niks meer pas 6 dgn oud Algemeen : 3 09 jul 2015
Telefoon doet het niet Algemeen : 2 03 feb 2015
Online doet niet aan online communiceren? Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 2 28 mei 2014
Huwei modem doet niks meer Helpdesk : 5 06 mei 2013
Advertentie