obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
Online doet niet aan online communiceren?
Meow
Ja, ik bedoel: In welke tijd leven die mensen daar?
0900 lijnen zijn toch volkomen uit de tijd? Bellen sowieso. In mijn familie en vriendenkring gaat alles via whatsapp, e-mail, facebook, twitter. En dan reageren we ook gewoon via die media.

Maar een ISP die zich "Online" heeft gedoopt, is niet in staat online te communiceren.
What's in a name, nietwaar?
 
Lutz
Wat zullen wij als vrijwilligers met zo een opmerking? Het betreft geen technisch probleem, eerder een filosofisch vraag.

Daar heb ik geen antwoord voor.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online doet niet aan online communiceren?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Advertentie