obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Huwei modem doet niks meer
a-jazz
Hallo,

Sind twee weken doet de huwei modem raar, voor dat het probleem zienbaar is moet die strom er af. daarvoor blijven alle lampen branden maar doet de telefoon en internet het niet. na dat je de strom er af haalt en weer inplugt gaat de power lampje branden en het telefoon lampje op rood. daarnaast kan ik geen verbinding krijgen met de modem via een lan kabel. deze ziet die voor 5 seconden en daarna is dat ook weer voor bij. het vreemde is dat die niet een probeerd dsl verbindig te krijgen maar gelijk het telefoonlampje gaat branden.

zelf denk ik dat de modem stuk.

Met vriendelijke groet.
 
Lutz
Je kan nog proberen het modem te resetten. Aan de linker kant zit een reset knop verzonken. Indien dat niet helpt, dan zal ik de online klantenservice bellen...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
a-jazz
Ja, geen reactie van de modem. Heb al contact gehad, ze sturen een nieuwe modem. Maar bedankt voor je reactie!
 
jordi1206
Goed om te horen dat je een nieuwe krijgt! Clap
 
a-jazz
Het was inderdaad de modem. Als doet het weer.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huwei modem doet niks meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Advertentie