obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
D-Link 2640B
eenmalig
voorheen speedtouch 580 ( eenvoudig te configureren met config. programma en NATmanager )
heeft 1 nadeel : max up/down - 1/8
(de geleverde speedtouch (780 ? ) had als nadeel dat portforwarding niet het gewenste resultaat had mbt game/web server )

D-Link 2640B aangeschaft
configuratie :
Dynamic IP adress ( ieder andere instelling leverde, ook op dit forum genoemde ,problemen )
1483 Bridge IP LLC
mu : 1500
VPI/VCI : 8/35

opmerking : reboot na iedere verandering ( apply en vervlgs logout niet het gewenste resultaat )

speedtests : up/down - 1/18
 
Lutz
Volgens mij heb je de gegevens goed ingesteld, ook weet ik niet wat mu: 1500 betekend.

Indien ik het goed begrijp, dan heb je ADSL direct van Online. Maar wat is nu de vraag?

Is de opmerking: reboot na iedere verandering een probleem?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
eenmalig
excuses voor de misvatting

geen vragen , slechts info hoe deze router/modem correct te laten functioneren
(op meerdere forums problemen tegen gekomen die ik in eerste instantie ook had,
kon nergens een oplossing vinden,daarom deze info zodat anderen er wellicht hun voordeel
mee kunnen doen )

met de opmerking aangaande "rebooting" heb ik willen aangeven dat wanneer er een verandering
word ingegeven en vergls. met "toepassen" ( apply ) word bevestigd dit niet automatisch betekend
dat de verandering direct effectief is , slechts na rebooting is deze effectief
Gewijzigd door eenmalig op 17 maart 2013, 21:26
 
Lutz
Je gebruikt een eigen modem/router en dat neemt net als de Huawei veranderingen pas over bij een herstart. Dat is niets nieuws onder de zon.

Heb je nu een probleem of werkt alles goed?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'D-Link 2640B', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gratis af te halen: ADSL2+/VoIP modem (TP-Link TD-VG3631) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 8 24 dec 2018
Te koop: ADSL2+/VoIP modem (TP-Link TD-VG3631) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 14 13 dec 2017
TP-Link N600 - PPP0 Error Eigen modem configuratie en problemen : 2 29 nov 2017
Huawei in bridge, forward probleem tbv servertje achter TP-Link router Huawei meer apparaten aansluiten : 13 27 feb 2015
extern benaderen camera D-Link DCS 5020 L Huawei configuratie en problemen : 2 12 jan 2015
Advertentie