Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Modem start niet op
|
|
jermainewitteman |
Geplaatst op 14 June 2013, 09:12
|
Activiteit » Beverwijk » 1946ZR » Internet » Huawei HG655D Berichten: 1 Lid sinds: 14 Jun 2013 |
Beste Ik heb een huawei HG655d modem. Ik kan hiermee niet meer op internet raken. na stroom eraf te halen start de modem op daarmee gaat het power lampje even aan en na 5 sec weer uit. je kan via de browser (chrome) naar de webinterface gaan en die vraagt om een software update. ik heb alle backups geprobeerd die ik van de modem heb echter geeft de modem aan dat dit illegale software updates zijn. kunnen jullie mij een juiste software/firmware versie toe sturen zodat de modem weer gaat werken. alvast bedankt. |
|
|
Lutz |
Geplaatst op 14 June 2013, 20:00
|
Beheerder Donateur » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
Eerst welkom op dit forum. Wij zijn hier een forum van vrijwilligers. Gewoonlijks wordt de firmware gepushed. Kan je de modem nog resetten in de fabrieksstand? Aan de linker kant kan je met een paperclip de reset knop indrukken. Achteraf zal dat modem moeten restarten en dan moet de firmware van zelf binnen komen. "Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
devious |
Geplaatst op 19 June 2013, 20:20
|
Activiteit Berichten: 108 Lid sinds: 19 Jul 2011 |
Quote jermainewitteman schreef: Beste Ik heb een huawei HG655d modem. Ik kan hiermee niet meer op internet raken. na stroom eraf te halen start de modem op daarmee gaat het power lampje even aan en na 5 sec weer uit. je kan via de browser (chrome) naar de webinterface gaan en die vraagt om een software update. ik heb alle backups geprobeerd die ik van de modem heb ... Hoe kom jij aan die "back-ups" ? Die moet je dan bewust als image hebben gemaakt van het functionerende modem. Maar als het power-lampje gewoon uit gaat ( na 5 seconden ) dan is de modem gewoon defect. Bellen naar de Klantenservice en daar even melden dat je modem vanzelf uitgaat en dat dat niet verholpen wordt met een nieuwe adapter. Bellen met de Online-telefoon en ook direct even melden dat het gesprek weg kan vallen> of ze dan even op je mobiele nummer willen terugbellen. Is geen moeite voor ze. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modem start niet op', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 Feb 2022 |
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem | Algemeen | : 2 | 13 Jan 2021 |
e-mail komt niet binnen | : 1 | 12 Jan 2021 | |
Zyxel modem. Slechte wifi? | WiFi | : 1 | 06 Oct 2020 |
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. | Eigen modem configuratie en problemen | : 1 | 22 Jun 2020 |
Advertentie