obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
FritzBox 7340 i.p.v. HuaWei modem
IlonaP
Ik ben sindskort overgestapt van KPN naar Online (SuperSnel internet). Omdat ik het WIFI niet zo snel vind en niet zullen goede recenties las over het WIFI van de HuaWei modem wil ik hem vervangen voor de Frizbox 7340 die ik bij KPN gebruikte en waar ik tevreden over was. Het DSL lampje brandt prima maar Internet werkt niet i.v.m. een PPP connnectie fout. Klopt het dat ik userid en wachtwoord guest moet gebruiken? Ik zag dat in de Huawei modem staan?
 
I R Baboon
PPP is KPN lijnen.
Online werkt anders. Hangt ervan af of je VDSL of ADSL hebt.
De details van iedere verbindingstype staan in de FAQ van het forum.
Het is het beste dat je met de hand alles instelt. Via de wizard kom je blijkbaar altijd bij de PPP verbinding uit.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
IlonaP
Hallo,
Ik heb ADSL. Ik heb de FAQ settings gezien maar deze komen niet geheel overeen met de settings die ik handmatig in het Internet-Account Informatie scherm moet invullen. Ik heb gekozen:
* Use one Internet connection for all computers (router)
* Account information required (PPP0E/PPP0A connection)
* Other Internet Provider:
User name: guest
Password: guest
* Define ATM settings manual:
VPI: 8
VCI: 48
Encapsulation: PPP0A/VC-Mux

Alvast bedankt voor de hulp!
 
I R Baboon
Die instellingen moet je niet gebruiken.

Gewoon met de hand je instellingen invullen volgens dit plaatje.
Bij Online moet je wel VPI 8 en VCI 35 gebruiken. Voor de rest alles overnemen.
stap-4
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
IlonaP
Geweldig! Dat was de informatie die ik nodig had. Het werkt nu!! Hartelijk dank!
 
Lutz
Bij een echte verbinding via online (dus sneller dan 8Mbps) heb je geen gebruikersnaam en wachtwoord nodig.

Je moet uit de FAQ een van de 4 opties toepassen...

Voor de rest moeten wij meer weten.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
IlonaP
Firmware-Version 99.05.05
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FritzBox 7340 i.p.v. HuaWei modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Advertentie