obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Waardeloze levering tv ontvanger
WillemWilliams
Oja..
En de medewerkster raadde me ook nog aan naar het "online gebruikers forum" te gaan!
 
I R Baboon
We voelen ons vereerd...In Love
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Tiger

Quote

WillemWilliams schreef:

Nu ben ik met stomheid geslagen!
Vanavond maar weer gebeld met online omdat ze zelf niet terugbellen zoals ze beloven.
Hele ritueel weer doorlopen: Speedtest doen, modem instellingen openen, met draad aansluiten...

Nu kwam de medewerker van online met een ander verhaal.
Mijn intrainwaardes zijn enorm goed!! (42007)
Dat ik geen CRC fouten en FEC errors heb is ook al super!

Dus:
Het is een lokaal probleem.
Online zegt dat dit wordt veroorzaakt door een virus of een verkeerde adapter.
Ik heb een telefoonnummer gekregen van een lokale computerhelpdesk en die moeten het maar voor mij uitzoeken want "online" levert een perfecte verbinding...

Ik voel me niet serieus genomen.
Al twee keer ben ik niet teruggebeld zoals beloofd en nu zou het aan mijn pc liggen...


Het is een lokaal probleem.
Online zegt dat dit wordt veroorzaakt door een virus of een verkeerde adapter.

Als het een verkeerde adapter zou zijn kunnen ze toch een nieuwe sturen om dat uit te sluiten en wat het virus betreft ik denk dat dit virus bij Online in de helpdesk zit waardoor ze niet meer weten wat ze moeten zeggen en vergeten te bellen wat ze afgesproken hadden.
En soms zit er een of andere miep bij de helpdesk die alleen maar het protocol kan oplezen en dan ook nog wartaal uitspreekt.
De ene medewerker vertelt dat de downstream te hoog ingesteld staat en de ander weer dat je een lokaal probleem hebt.
Je bent nu al 8 weken verder na je bestelling van alles in 1 maar in feite heb je nog niets.
Ik zou Online in gebreke stellen omdat ze niet leveren wat je besteld hebt en jou ook nog eens vertellen dat het probleem bij jou ligt.
Jij hebt al meerdere keren kenbaar gemaakt dat het niet goed is en het verbaasd mij dat ze nog geen case aangemaakt hebben om uiteindelijk jou probleem op te lossen het enigste wat ze doen is het probleem afschuiven en als ik jou was zou ik dit niet accepteren.
 
I R Baboon
Tja, niet elke helpdeskmedewerker is kundig met zulke dingen.
Dan krijg je vaak wisselende antwoorden en adviezen.
Erg hinderlijk als je als klant daarmee op weg geholpen wordt.

Overigens is het fenomeen 0 errors een bug in de software.
Zien we wel vaker bij VDSL2 lijntjes hier op het forum.
De firmware van de Huawei is niet zonder bugs of fouten.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
WillemWilliams
Tiger en I R Baboon hartelijk dank.

Ik heb besteld alles in 1.
TV werkt.
Telefoon werkt.
Internet werkt.

Alleen is de internetsnelheid 90% lager dan beloofd.
Omdat in principe alles geleverd is en de snelheid waarschijnlijk een technisch iets is heb ik over dit onderwerp een ander topic geopend:
Internetsnelheid VDSL te laag (virus?)

http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=5540&pid=48656#post_48656
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waardeloze levering tv ontvanger', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv ontvanger MZ 101, doorspoelen definitief voorbij Digitale TV storing : 1 23 apr 2019
Mijn ervaringen met de M7 MZ-101 ontvanger Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 2 22 apr 2018
mz-101 ontvanger 5.0.6.p-196 Algemeen : 1 12 apr 2018
Kaonmedia M7 MZ-101 Ontvanger Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 11 28 jun 2016
waardeloze klantenservice Klacht over Online : 4 28 apr 2015