obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
HG655D DSL probleem
diederik1995
Hallo,

Wij hebben al een paar jaar de Huawei HG655D van Online.nl zonder problemen mogen gebruiken. Maar sinds kort krijg ik bijna non-stop dit bericht als ik naar een webpagina surf:
ximg.php?fid=28312051

Als de DSL eenmaal connected is, is niet voor niet langer dan 10 minuten... Hoe kan ik dit oplossen. Ik heb geen gekke dingen veranderd ofzo en ook niks op het netwerk geinstalleerd.

Ik heb al geprobeerd de router een reset te geven dmv het knopje achter op de router en via 192.168.1.1
Af en toe branden alle 3 de lampjes op het modem. maar meestal brand het power lampje en knippert het lampje van de DSL


Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Met vriendelijke groet,
Diederik van der Bruggen
diederik1995 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
I R Baboon
Twee topics over het zelfde probleem?
Dat brengt alleen verwarring, dus sluit ik dit topic..
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HG655D DSL probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d Huawei meer apparaten aansluiten : 3 23 aug 2018
Advertentie