obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Online-telefonie
scholmc
In november blijkt bij meerdere Online-telefonie klanten de telefoonverbinding onbereikbaar, ingesprektoon, direct voicemail en ook uitgaande telefonverbindingen lukken dikwijls niet!!!

Kassa !!! Alle mislukte inbelpogingen met direct voicemail of ingesprektoon kosten geld.
Daarbij het ongemak van onbereikbaar zijn. Ook uitgaande telefonie lukt dikwijls niet.
Voor storingsklachten kan niet per Email contact worden opgenomen, maar alleen telefonisch via een 0900-nummer van Online á 1 euro of á 0,15 euro per minuut . Dat wordt lastig wanneer de telefoon niet naar behoren functioneerd en er uitgeweken moet worden naar andere of mobiele telefonie.
Herhaaldelijk de modems gereset mag niet baten. Ook na de melding dat vanacht de verbind-onderhoud reeds heeft plaatsgevonden....
Mijn telefoon heeft deze week beperkingen heb ik vernomen van personen die mij proberen te bereiken. Andere Online telefoon abbonementhouders hebben er al langer hinder van.

Bij toeval kwam ik bij dit Forum.
En omdat contact zoeken met Online niet lukt, dan wel volgens ervaringen van anderen geen positief resultaat of verbeteringen opleverd , wil ik dit ongenoegen delen met andere Online gebruikers.

Nu maar hopen dat deze hinder snel verholpen is en er weer betrouwbare telefonieverbinding wordt gerealiseerd voor de nabije toekomst.

Een ieder die met dezelfde klachten kampt op vlak van Online-telefonie wenst ik sterkte met de ongemakken.

Met vriendelijke groet, Marcel
scholmc voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door scholmc op 30 november 2014, 12:48
 
Lutz
Kijk eens hier: http://online.gebruikers.eu/forum/vie...post_49202

Online heeft de SIP provider vervangen en moet nu alle SIP gegevens naar de Huawei modems sturen. Mocht je een eigen modem gebruiken, dan moet je de gegevens nu aanpassen.
Heb je nog het Huawei modem, controlleer dan of er firmware eindigend met 050 erop zit.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
rd
Dag Marcel,

Ik heb geen oplossing maar wel exact hetzelfde probleem.
Nu tweemaal contact gehad a 1 euro/min. De eerste maal met de belofte dat ik gebeld of gemaild zou worden. Na 15 dagen geen reactie opnieuw gebeld, met als suggestie mijn modem, Thomson speedtouch 706 een hardwarematige reset te geven. Dat had zo werd gezegd bij 2 van de 3 klanten die recent gebeld hadden het probleem opgelost. Dat komt bij mij over als trial and error. Over deze suggestie heb ik mijn twijfels uitgesproken en daarom ook nog niet uitgevoerd om niet nog verder van huis te zijn.

Mocht iemand wel al een meer solide oplossing hebben dan hou ik me aanbevolen. Ondertussen zoek ik ook verder.

Met vriendelijke groet,
Rob
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online-telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 jul 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Advertentie