Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
tv van Online sommige zenders geven geen programmagids
|
|
Anglo |
Geplaatst op 19 December 2014, 11:25
|
Activiteit Berichten: 41 Lid sinds: 19 Dec 2014 |
31 zenders van de KPN TV via Online wordt ernaar gekeken door mij een 7vental zenders geeft geen programmagids Veronic/DisneyXD RTL8 Comedy Central ÉÉN Canvas Discovery Channel Eurosport 'k heb al eens eerder dit probleem gehad en nu weer na de zenders opnieuw instellen... toen moest ik van iemand op het forum ergens iets uit en opnieuw aanzetten en op de meest makkelijke wijze is het toen gelukt maar ik weet niet meer wat ik toen moest doen...... |
|
|
Anglo |
Geplaatst op 19 December 2014, 11:35
|
ik heb het tv kastje al 1 minuut uit gehad en dat heeft niet geholpen |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 20 December 2014, 11:33
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
KPN TV? Je bedoelt Digitenne (DVB-T)? Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Anglo |
Geplaatst op 20 December 2014, 11:55
|
YES. digitenne en dan de EPG |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 20 December 2014, 12:45
|
Dat zijn vrijwel altijd bugs in de firmware waar je last van hebt. Helaas zijn niet zoveel oplossing mogelijk.. Dit zijn de standaard dingen: * TV kastje even spanningsloos maken. * TV kastje een fabrieksreset geven * TV kastje een firmware update geven. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Anglo |
Geplaatst op 20 December 2014, 13:05
|
optie 1 heb ik gisteren geprobeerd (helaas) vorige keer werkte het wel optie 2 ik heb gisteren juist naar fabrieksins. gegaan en daarna is het opsporen van de zenders begonnen met dit resultaat dus opnieuw naar fabrieksinstellingen gaan heeft geen zin? optie 3 hoe geef ik het TV kastje een firmware update? alvast bedankt voor de tips |
|
|
Anglo |
Geplaatst op 20 December 2014, 13:35
|
beste I R Baboon, heb firmware updaten gevonden, werkte ook niet heb het tv kastje nogmaals uit en aan gedaan en nu heeft het WEL gewerkt héél hartelijk dank!!! Anglo |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 20 December 2014, 14:37
|
Dat betekent helaas dat je steeds de decoder aan en uit moet zetten als weer soortgelijke problemen krijgt. Hopelijk komt het niet te vaak voor. Succes met het EPG...! Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tv van Online sommige zenders geven geen programmagids', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 08 Jun 2020 |
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres | Helpdesk | : 2 | 14 Apr 2020 |
Online.nl | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 30 Mar 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) | Opleveringsproblemen | : 5 | 22 Jan 2020 |
Advertentie