obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Online zeer terleurstellend
thenull01
Ik dacht, laat ik maar eens de klantenservice bellen, om eens te informeren naar hun glasvezel abonnementen. Ik heb namelijk nog een 1 jaar (bestaand uit 2) contract uit te zitten op adsl. Ik dacht dat moeten ze toch kunnen omzetten naar glasvezel met een hernieuwde 2 jaar contract? Win-Win situatie voor beiden partijden. Ik HD zender, hoger internetsnelheid. Zij: een klanten die meer gaat betalen, en i.p.v 2 jaar, 3 jaar aan Online vast zit. Maar nee, ondanks dat het om twee totaal verschillende aansluitingen gaat, kan het bij hem systematisch en administratief niet. Belachelijk, kan ik geeneens van mijn Glasvezel genieten!
 
Lutz
Maar jouw abonnements wijziging is toch geen technisch probleem?

De oplossing is simpel: neem glasvezel erbij.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
thenull01
En dan dubbel betalen? Nou nee dank je Sad
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online zeer terleurstellend', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie