obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
Slechte dienstverlening
glenn fens
Ik heb de formele weg bewandeld en ze in gebreke gesteld. We wachten af binnen de daarvoor gestelde randvoorwaarden. Ik ga er verder geen energie in steken. NIet opgelost en geen compensatie is afscheid nemen en elkaar bij de rechter treffen..
Ben een beetje klaar met de lieden. Hoe moeilijk is het om een technisch probleem, waarvan ik inmiddels de oorzaak heb gevonden, op te lossen?
Afgelopen vrijdag meldde ik dat ik wist waar de problemen liggen. (notabene door een techneut van me geconcludeerd). Wordt gewoon afgestreden . nog een week te gaan en anders stappen we over..
en dan je klanten van de eerste orde op een nieuw medium (glasvezel) in de kou laten staan en ze eenzijdig afsluiten? Bij mij in de wijk kampen alle aanbieders met een kwaliteitsprobleem. Alleen deze lossen dit allemaal korrekt op.. En niet op de manier zoals Online dit doet!!..
Maar ja, dat is denk ik het probleem als je teveel weet over deze business.. De Kaon boxen hebben een probleem, de Zyxelmodems van dit model kampen met een productiefout.. etc etc etc..
Maar gewoon afstrijden, nee ontkennen wat een andere collega onderkent in het telefoongesprek, is werkelijk te bizar voor woorden.
We wachten af..
 
I R Baboon
Wat is dat voor een technisch probleem dat je ontdekt hebt?
Wellicht interessant materiaal voor ons forumpje...
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
glenn fens
De zyxelnmodem heeft twee problemen:
1. H/W productiefout waarschijnlijk waardoor de LAN poorten buiten poort 4 geen vaste kabelverbinding accepteren (althans niet langer dan eenpaaer minuten)
2. QoS is niet of slecht ingesteld

Overigens heb ik net een aanmaning van Online gehad voor het niet betalen van de abonnementspenningen.. wat een koekebakkers
 
Techguy
QoS is toch standaard ingeschakeld op het modem? Of ben ik nu gek aan het worden?

Bij mij werken alle 4 lan poorten helemaal prima... Heb je dan wellicht een defect modem? Of vreemde hardware aangesloten die middels PoE ofzo werken?


Toch krijg ik hierbij een aantal vragen:

Hoe heb je deze problemen vastgesteld? Kun je ze reproduceren? Want ik denk als deze claims waar blijken te zijn er best wel wat mensen wat aan deze info hebben...
 
Lutz
Toen ik nog bij Online zat had ik een Huawei modem en VDSL2. Nu zit ik elders en nog steeds met VDSL2. Dus ik kan je niet helpen met vragen over dit modem.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte dienstverlening', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Zeer slechte oplossing klachten Klacht over Online : 5 14 okt 2015
Slechte wegvallende WiFi verbinding Algemeen : 16 11 aug 2015
Slechte ontvangst Wifi met Fritzbox 7360Hoe zijn jouw ervaringen inmiddels Lutz? Huawei configuratie en problemen : 3 31 mei 2015
Slechte verbinding Internet Storing : 3 11 mrt 2014
Advertentie