obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Mijn maximale snelheid en uitleg lijnstatus
benalla
Hallo, ik probeer al enige tijd bij Online het voor elkaar te krijgen om mijn snelheid omhoog te krijgen.
Laatst kreeg ik bij KPN te horen dat het mogelijk is om 'pair bonding' op mijn lijn toe te passen.
Hierdoor kan mijn snelheid aanzienlijk opgeschroefd worden.

Ik heb dit voorgelegd aan Online; zij beweren dat dit niet mogelijk is....-(

Kan iemand mij vertellen wie er nu gelijk heeft, KPN of Online?

Daarnaast wil ik vragen of iemand mij kan uitleggen wat de onderstaande gegevens precies aangeven en of er iets verkeerd zit wat ik zelf kan oplossen.

Upstream lijnsnelheid (kbit/s) 1022
Downstream lijnsnelheid (kbit/s) 12805
Verbindingstype ADSL2+
Kanaaltype
Interleaved
Upstream SNR (dCool 8.6
Downstream SNR (dCool 7.8
Upstream uitgangsvermogen (dBmV) 11.9
Downstream uitgangsvermogen (dBmV) 19.5
Upstream CRC fouten 721
Downstream CRC fouten 24562
Upstream FEC errors 108333
Downstream FEC errors 207263420
 
Tiger
Op pair bonding hoef je niet te rekenen dit zit niet in het pakket van Online en moet ook nog door een monteur gedaan worden dus reken daar maar niet op.
 
Lutz
Volgens BBned postcodecheck zal je theoretisch tot 16Mb downloadsnelheid kunnen halen. De maximale snelheid is onafhankelijk of je wel of niet aan pair bonding doet. Je lagere downloadsnelheid doet mij denken dat of de afstand wat groter is of dat het telefon kabel niet optimaal is naar de wijkcentrale niet optimaal is.

Wil je meer maximale downloadsnelheid dan moet je als provider aan een kpn dochter denken. Hun gebruiken een straatkast, en daardoor wordt de aftsand korter.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn maximale snelheid en uitleg lijnstatus', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Geen twee toestellen mogelijk op mijn Zyxel? Zyxel configuratie en problemen : 8 27 nov 2018
Mijn ervaringen met de M7 MZ-101 ontvanger Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 2 22 apr 2018
Te lage snelheid Snelheid : 4 02 jan 2018
Advertentie