obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Contact met NAS synology
Peter67
Hallo
Ik heb een Nas SYNOLOGY D213
Als ik de router wil configureren in het programma van de NAS geeft hij aan dat er twee routers zijn gevonden en dat de router in de bridge modus moet staan.
Ik heb de instellingen van de zyxel ook bijgevoegd.
(zie afbeeldingen)
Iemand enig idee wat ik kan doen m.b.t. instellingen van de Zyxel om um goed te laten communiceren met de NAS?
dank
groet
Peter
Peter67 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
I R Baboon
Heb je dan ook twee routers in je netwerk?
En zit je NAS direct aangesloten op de ZyXEL?

Wat is precies de bedoeling van dat waar je mee bezig bent?
Want voor internet hoef je niet in de ZyXEL te zijn.
Wil je je NAS beschikbaar maken naar het internet?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Peter67
Hoi
Heb maar 1 router, Nas direct aangesloten ,bekabeld, aan zyxel. Wil Nas beschikbaar maken voor internet, e geen benaderen en daarom configuratie voltooiien.
Nas kan bijvoorbeeld ook geen updates maken omdat configuratie internetverbinding niet slaagt.
Kom links of te rechtsom steeds bij reeds genoemde foutmelding
Groet
 
I R Baboon
Je kan je NAS wel bereiken over je eigen interne netwerk?
Welk ip adres krijgt hij dan?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Peter67
Kan Nas bereiken over eigen intern netwerk, mappen in verkenner zichtbaar.
Hij krijgt gewoon een standaard ip adres toegewezen 193.168......
 
I R Baboon
Dat is dus in orde.

Doe je de configuratie vanaf een PC?
En wordt daar niet de verbinding tegengehouden door een firewall of beveiligingsprogramma?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Contact met NAS synology', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Beste manier om met Online.nl in contact te komen Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 4 05 feb 2016
HG655d + Synology DS214se + Minx Xi probleem Huawei meer apparaten aansluiten : 9 22 mrt 2015
Huawei HG655d icm Synology DS1813+ over TP Huawei meer apparaten aansluiten : 7 15 dec 2013
Huawei + TP Link + Synology NAS functioneren niet samen Huawei meer apparaten aansluiten : 14 10 okt 2013
Externe verbinding met synology lukt niet Huawei configuratie en problemen : 6 15 jul 2013
Advertentie