obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Asus dsl n66u instellen voor online adsl extra
Hitmencollective
Hallo, ik wil een asus dsl n66u instellen voor online.nl adsl extra. Auto detect kan om onbekende reden niet bepalen wat de instellingen dus wil ik het handmatig doen.

Weet iemand wat ik moet invullen bij:
Vpi
Vci
Wan connection type (pppoe, pppoa, mer, bridge, ipoa)
Encapsulation mode
Vlan id

Vervolgens wordt ook gevraagd om een ppp username en wachtwoord, welke gegevens zij dat?

Wie kan helpen?
Alvast bedankt voor de moeite!
 
Hitmencollective
Inmiddels m'n asus geconfigureerd met
Pvc unit: internet
Vpi: 8
Vci: 35
Protocol: bridge
Encap: 1483 bridged only llc
Qos: ubr

dns ingesteld: 194.134.5.55

Daarna modem reboot en hierna had ik even internet echter nu plots kreeg ik weer de foutmelding: The router's dynamic or statuc Ip adress settings are not correct.
Dns server klopt echter wel, ik kan ook een wins invullen maar weet niet of dat moet en zi ja wat daar moet staan.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Gewijzigd door Hitmencollective op 20 mei 2016, 23:00
 
Hitmencollective
Protocol Bridge moest zijn: Automatic IP (logisch ook naderhand gedacht).
Misschien heeft iemand anders nog iets aan deze monoloog 😂
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Asus dsl n66u instellen voor online adsl extra', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Advertentie