obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Online.nl
window
Goedendag,
Zijn er meer mensen die storing hebben sinds gisteravond?
 
window
Goedemiddag,

Vier dagen offline geweest (geen dsl) en na heel veel bellen en een afspraak op as donderdag dat er een monteur langs komt, nu ineens weer internet.
ik gebruikt de fritzbox 3490 inplaats van de Zyxel maar nu werkt de fritzbox ineens niet meer, kreeg eerst helemaal geen dsl verbinding werkend maar das nu wel gelukt maar toch geen internet, ook het dsl lampje op de Fritz brand niet.

Ik heb gekeken bij am.de topics voor hulp en daar staat dat ik evt de public v4IP subnet adres moet invullen met het ip wat ik van "Uw provider heeft gekregen" maar ik heb helemaal geen subnet ip gekregen dus weet mss iemand wat ik nu moet of kan doen?

Bijvoorbaat dank

Ps,

Heb een subnet adres gevonden in de Zyxel, die maar ff proberen, hopelijk werkt 't weer.

Nog een keer Ps,

Nee 't werkt niet, iemand mss een idee wat ik verkeerd doe? of hebben ze mss "gebruik van eigen routers" geblokkeerd want tot afgelopen vrijdag werkte alles prima.
Gewijzigd door window op 20 juni 2017, 16:16
 
Lutz
Ik zou gewoon tijdelijk de Zyxel weer terug zetten en kijken of het dan werkt.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
window
Bedankt Lutz,

De hele nacht de Fritz aan de lijn laten staan en uiteindelijk werkt hij weer, blijkbaar zijn er dingen veranderd waar ook de Fritz zich opnieuw op moest instellen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online.nl', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie