obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Online. IP Ban op PS4?
Mohamed
Hallo.

Na een onderzoek en Playstation bellen leek er dat ik geban was op Sony Entertaiment Network. Ze zijden dat je IP adres waarschijnlijk is gedeelt is met iemand anders.

Dit is al 3 dagen al zo en ik zelf word hier pissig om omdat dit elke week zich herhaalt. Ik denk maar dat ik overstap als dit probleem blijft herhalen.

Met vriendelijke groet.
 
Tiger
Als je IP adres is gedeeld met iemand anders moet je contact opnemen met Online dit is een forum van vrijwilligers dat onafhankelijk is van Online.
 
Lutz
Online geeft een dynamisch IP adres uit, dat nog weleens kan veranderen. Je kan Online vragen je een ander IP adres te geven.

Boven deze site in de grijze balk staat een link hoe je je IP adres kan achterhalen.

Succes!
....Lutz
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online. IP Ban op PS4?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie