obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u vragen en tips kwijt over kanalen indeling en favorieten van uw digitale tv ontvanger.
 Onderwerp afdrukken
ONLINE TV via een Android TV
FredF
Heeft iemand ervaring met het TV kijken via een Android TV?
Ik heb recent een MI Box aan mijn TV gekoppeld waardoor ik nu een Android TV heb.
Weet iemand welke APP ik het beste kan gebruiken om TV te kijken?
 
FredF
Ik ben erg positief over de ervaring die we met de MI-BOX hebben opgedaan!
Het werkt als volgt: De MI-BOX heeft een draadloze netwerkverbinding en krijgt zo de TV kanalen van Online binnen.
De HDMI uitgang van de MI-BOX zit op de TV aangesloten.
De TV wordt dus eigenlijk alleen als een beeldscherm gebruikt.
Op de MI-BOX hebben we de zelfde Online-APP geïnstalleerd die ook op de smartphone wordt gebruikt.
Deze app is niet voor een Android TV bedoeld maar de APK file is wel te installeren en het werkt net zo als op de telefoon.
Het opstarten gebeurt via een sideloadlouncher.
Als in de MI-BOX de schermgrootte op 90% wordt gezet is, valt alles van de Online-app binnen het scherm.
We kunnen een bluetooth toetsenbord koppelen aan de MI-BOX en ook een bluetooth hoofdtelefoon.
De draadloze muis kan op de USB poort van de MI-BOX aangesloten worden.

In de MI-BOX zit naast Android 8.1 ook Chromecast ingebouwd.
Netflix films selecteren gaat makkelijker als eerder zonder de MI-BOX.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ONLINE TV via een Android TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie