obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Externe USB Harddisk & Livebox
clark
Ik zit even met het volgende probleem;
Ik wil graag mijn externe HD aansluiten op mijn Livebox via de USB poort. (voor intern netwerk)

Is dit mogelijk? en zo ja, hoe moet ik dat dan exact doen.
Ik heb nu simpelweg de externe HD in de standaard USB poort gestopt, maar zoals ik al had verwacht gebeurt er niks....

Heeft iemand hier al ervaring mee?

Alvast bedankt
Gewijzigd door clark op 24 december 2006, 20:22
 
Richard
Bij mijn weten is de USB aansluiting van de Livebox daar niet geschikt voor. De Livebox is immers ook geen pc waarmee je zou kunnen aangeven dat de externe HD geshared mag worden over het netwerk.

Ik hoop dat iemand me corrigeert als ik me hier vergis, maar ik ben er vrijwel zeker van dat ik het bij het juiste eind heb.

Greetings, Richard.
 
mesa57
Hmmz, de usb aansluiting is voor het netwerk bedoelt vlgs. mij. Dus ik sluit me bij je aan Richard.
 
clark
Ok, bedankt voor de moeite!
 
Richard
Eventueel kun je eens over een NLSU of een Ovislink denken. Dat zijn ook externe HD's met ingebouwde netwerkmogelijkheden.
Niet voor USB maar je kunt die wel aan een switch, router of de tweede netwerkpoort van de Livebox hangen bijvoorbeeld.
Gewijzigd door Richard op 25 december 2006, 18:24
Greetings, Richard.
 
Puma
Oplossing van Richard werk indd maar een USB hdd aansluiten op de Livebox kan niet werken, omdat er simpelweg niet ondersteund wordt.
USB aansluitingen op de Livebox zijn alleen 1 richtingsweg (grof vertaald)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Externe USB Harddisk & Livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
Externe IP veranderen (Wan ip static) Huawei configuratie en problemen : 2 11 sep 2014
Externe verbinding met synology lukt niet Huawei configuratie en problemen : 6 15 jul 2013
met externe harde schijf films kijken via harddiskrecorder Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 8 15 apr 2013
Advertentie