obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Toch tevreden
moonwalk
Vind dat er toch ook wel eens posi opmerkingen geplaatst mogen worden.

Heb sinds juni lb-family. Eerste maanden bekabld aan pc.
Spul geinstalleerd en alles perfect werken en zonder haperingen.
Zelfs telefoon geen klachten.
Enkel jammer dat je voor usenet een payserver nodig hebt (7.50 euro p/mnd) maar gaat als een speer... 1.4-1.5 mbit.

Heb er sinds 2 mnd. een laptop bij en wifi aangevraagd. Setje binnen, maar kreeg geen connectie tussen kaart en lb.
Gebeld, duurde wel 4 minuten, en binnen 2 dagen nieuw setje ontvangen.
Geinstalleerd, uiteraard zonder dongle (onding) en via ingebouwde wifi-card kom ik op 1.3-1.4 mbit.

Enige wat ik heb is dat er ca. 1x p/wk. een reset uitgevoerd dient te worden. Ook gewoon softwarematig te verhelpen.
 
Richard
Je hebt gelijk dat er ook wel eens positieve opmerkingen geplaatst gaan worden. Want soms met de problemen die we hier behandelen (en vaak oplossen) wekt het bij sommigen de indruk dat er veel problemen zouden zijn terwijl het gezien het grote aantal klanten relatief best meevalt.

Dat van die payserver ben ik met je eens, maarja, als je dat bedrag optelt bij de goedkope 20mbit aansluiting, zit je nog altijd een stuk goedkoper dan de goedkoopste aansluiting -met- een gelijkwaardige payserver, en da's momenteel maar 1 provider (Tweakdsl).
Want alle andere providers hebben misschien wel een newsserver, maar qua compleetheid en retentie is het over het algemeen niet geweldig.

Wel jammer dat je 1x per week moet resetten, wat dat betreft behoor ik zelf tot de nog gelukkigeren, want hier draait alles perfekt, ook met de Eweka payserver en hoef normaliter zelden of nooit te resetten.

Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Toch tevreden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
welke keuze? online+ tv of toch blijven bij Telfort Huawei configuratie en problemen : 4 02 okt 2016
Geen klant en toch een modem en decoder krijgen Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 11 dec 2014
klein of toch wel groot probleem?? Help Helpdesk : 5 11 feb 2014
aansluiten makkelijk?? of toch niet... Opleveringsproblemen : 3 10 apr 2013
oplevering te laat. Toch geen goed idee om bij online te gaan? Opleveringsproblemen : 4 25 dec 2011
Advertentie