obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Hulp nodig met TS server!
FibeR
Hallo,

Ik wil een TeamSpeak server maken. Ik heb hier voor een static ip nodig. En ik moet de volgende porten fowarden:
8767 TCP
14534 TCP
51234 UDP

Dit heb ik dus gedaan. Ik zit achter een router: Sitecom WL-122 wireless.
Ik heb dit op mijn livebox gedaan en op de router. Maar de porten gaan niet open. Als k mijn dynamic ip statisch wil maken kan k niet meer internetten. Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt!

Groeten,

Ruben
 
Richard
Tja het wordt moeilijk op deze manier, beter kun je dan even vertellen hoe je de livebox op je Sitecom hebt aangesloten.
Steekt de livebox kabel in de WAN poort van je Sitecom?

Zoja, lees dan ook eens o.a. de Linksys topics in de "Livebox instellingen" en "eigen netwerk achter livebox" secties, daar staat netjes in beschreven hoe je dat het beste kunt doen, zodat je in feite ales via de router kunt regelen en de livebox niet meer hoeft te gebruiken voor die situatie.

Diezelfde methode kun je voor zowat elk type router gebruiken, ook voor jouw sitecom.

Greetings, Richard.
 
FibeR
Ja inderdaad. Ik zal even kijken. Bedankt voor je reactie.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hulp nodig met TS server!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Overstappen van Stipte, gebruik fritz box als disk/print/voip server Algemeen : 4 30 jun 2019
hulp Algemeen : 1 24 feb 2018
Wat is het adres van de DHCP server van Online.nl? Zyxel configuratie en problemen : 1 08 jan 2018
Hulp gezocht: zeer traag bekabeld internet Snelheid : 15 08 mei 2017
ftp server Huawei configuratie en problemen : 4 14 feb 2016
Advertentie