obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Gebeld door Orange
Jerooney
Vorige week was er gebeld door Orange. Ze wilden weten hoe we alles vonden en of we tevreden waren. Helaas was ik niet thuis dus ze zouden terug bellen.

Hierna hebben ze nog 2x gebeld waarbij ik er weer niet was belden ze gisteren op en ik was er. Ik mocht al mijn klachten geven en de jongedame gaf me wat tips over spam en marketingtelefoontjes.

Omdat ik wat klachten over de telefonie had, vroeg ze me wat aansluitzaken en nadat ze denk ik door had dat ik wel weet waar ik het over heb, kwam ze met de aanbieding om iemand naar onze thuissituatie te laten komen kijken. Dit zou kosteloos zijn en hierbij zouden ze alles doormeten en nakijken hoe het kan dat de kwaliteit van onze telefonie minder is (soms ruis op de lijn en soms geen kiestoon)

Ik word nog gebeld over een afspraak wanneer er iemand komt kijken maar tot nu toe lijkt het toch een nette service en ik zal dit topic updaten als ze zijn komen kijken...
 
ghostcasper
Ik ben wel gebeld door Orange , of dat ze effe lekker het kpn abonnement over gingen zetten naar Orange toe, heel brutaal zelfs.

Ik dacht effe bij mezelf van "opzouten ofzo met je orange"
waar halen ze het lef van daan.
Niet even van zoudt u willen overwegen om kpn over te zetten naar orange.......
Asosiaal eigenlijk....

Uiteraard met mijn redenen (elders op het forum) heb ik ze vriendelijk toch dringen afgeketst en hun plaats gewezen , met de argumenten dat kpn na enkele decennia een zeer goed kwalitatief telefonisch netwerk hebben opgebouwd en dat orange met hun instabiliteiten daar nog bijlange na niet aan kunnen tippen.


Maar dat ze iemand sturen om na te kijken wat er loos is met jouw spul thuis, pleurt m'n bel van open !!Shock

Mazzelpik

Dat hadden ze bij mij niet gedaan , toen ik een jaar geleden 3 maanden moest wachten tot mijn verbinding het een keertje ging doen !
( zat bij hun én de centrale niet goed, meerdere malen, bij mij is alles prima in orde)

'k Wacht nog steeds tot ze m'n "gestolen" maand abbogeld nog terug storten , en de beloofde 1 euro korting voor een jaar..
Daar sturen ze jou nou een onteur van LOL Smile

Maar wat zijn jouw problemen dan als ik vragen mag ?

grtz Casper
Gewijzigd door ghostcasper op 18 januari 2007, 03:32
 
Jerooney
Op zich niet echt niet eens echt grote klachten.

* Zo af en toe als ik bel krijg ik wel de kiestoon maar wordt de invoer van het telefoonnummer niet geaccepteerd en blijf ik de kiestoon horen met het bekende orange riedeltje.

* Soms krijg ik wel een kiestoon maar na het kiezen van het nummer wordt het stil en krijg ik geen "overgaan" toon

* Er zit soms ruis op de lijn (gelukkig ook toen ze belde en kon ze het zelf ook constateren (was ruis aan beide kanten van de lijn)

Dat was het eigenlijk wel...


Als je een maand tegoed hebt dan zou je eigenlijk ook gewoon een maand moeten storneren. Kijken hoe ze daar op reageren. Die korting ook, als je zelf iedere maand je bedrag overmaakt min die ene euro. Moet je kijken hoe snel ze contact opnemen met je. Dan kun je je dan beroepen op de gedane toezeggingen... Misschien dat je het dan sneller kan doen
 
Jerooney
Nou het leek allemaal goed te beginnen. Maar helaas in de maand januari is er natuurlijk niet teruggebeld voor een afspraak. Gisteren zelf maar eens naar de helpdesk gebeld en die wisten natuurlijk van niks. Mijn klachten maar eens aangegeven en verteld wat er was voorgevallen met het telefoontje van een mevrouw van orange.

De medewerker controleerde even iets en constateerde dat er "iets" niet goed zat met de lijn en dat er inderdaad naar gekeken zou gaan worden. Ik krijg deze week nog een telefoontje werd me gisteren beloofd. Zal wel volgende week worden maar ik wacht rustig af.

Ondertussen nieuwe klacht bijgekomen... Bellen naar buitenland lukt maar 1 op de 10 keer ofzo Sad
 
Jerooney
Vandaag telefoontje gehad en er komt iemand kijken. Ik heb zelf de telefoon niet aangenomen, maar het was niet iemand van Orange zelf maar van een ingehuurde dienst. Is dit het befaamde cable1?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gebeld door Orange', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zyxel vervangen door fritzbox 7390 Algemeen : 7 01 dec 2017
Overstappen door storingen Storing : 10 23 dec 2016
snelheid gesmoord door online? Algemeen : 9 09 jul 2015
SpeedTouch 546 vervangen door eigen modem Eigen modem configuratie en problemen : 4 14 mei 2015
Huawei HG655D door dwars door router beheren? Huawei configuratie en problemen : 8 09 apr 2015
Advertentie