Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Mails (worden) zeer laat ontvangen
|
|
moonwalk |
Geplaatst op 25 January 2007, 15:36
|
Activiteit Berichten: 16 Lid sinds: 08 Oct 2006 |
Heb laatste dagen problemen met mail. Als ik mail (via orange) stuur naar 3 verschillende adressen en cc aan mijzelf komen de 3 pas uren later aan en cc binnen 2 minuten. (Mails bevatten enkel text). Zo zijn er al een paar de mist in gegaan. (Let er special op of de mails ook echt verzonden zijn) Maar ook andersom gaat het fout. Op mijn werk mails naar div. personen en ook naar mijn mail (orange) bv. afgelopen ochtend om 09:15 verzonden. Van de personen had ik al voor 10:00 hr. antwoord. Om 15:00 hr. op mijn webmail gekeken, stond nog niets in. Om 16:00 hr. thuis mail open gezet, mail kwam om 16:25 hr. pas binnen. Nog meer personen met zo'n irritant gebeuren. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mails (worden) zeer laat ontvangen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Hulp gezocht: zeer traag bekabeld internet | Snelheid | : 15 | 08 May 2017 |
Zeer trage internet | Algemeen | : 36 | 26 Jan 2017 |
Zeer slechte oplossing klachten | Klacht over Online | : 5 | 14 Oct 2015 |
uitgaand mailberichten worden geweigerd omdat Server relaying niet toestaan | Klacht over Online | : 7 | 27 Apr 2015 |
Online zeer terleurstellend | Algemeen | : 3 | 29 Jan 2015 |
Advertentie